Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Kedimi yedim

Kedimi yedim
 

Kedileri seviyorum ama onlar beni pek hazzetmez.


Kedileri seviyorum ama onlar beni pek hazzetmez.
Köpeklerden nefret ederim ama onlar beni ısırmaz
Arkadaşlarım çok fakat, samimi olduklarım az
Alışverişte fiş almam, aldığım elbiseyi beğenmesem de değiştirmem

Zeki insanlarla kurduğum ilişkilerde çokca kitap okuduğumu belli etmem
Zamanlı zamansız sert çıkışlarım olur çevremdekilere
Ama en fazla zararı kendi kendime veririm
Bir unuttuğumu ikinci kez unutmamaya gayret ederim

Boş bir kağıt aldığımda elime, küçük karaler çizerim hep
Yuvarlanıp gittiğimiz yuvarlak dünyanın gamlarına aldırış etmem
Sebze meyve tüketirken besleyicilik oranlarına saplanmam
Felsefeden ve psikolojiden konu açılınca kolay dalmam
Veririm karşılıksız, ama karşılık isteneceğinden, almam
Verdiğim değerleri belli süre sonra geri alacağım için
-
Kıymet bileni bilir, bildiğim, sakladığım anıları günyüzüne çıkarmam
Babam bana hala küçükmüşüm gibi davranıyor
Abla ve abimle kavga etsem de anlaşıyor gibi görünürüm
Dayıma her kızdığımda yürüyüşe çıkarım
Yemediğini görünce kanaryaların suyunu keserim.
-
Ne ilginçlikler var şu fani dünyada
Görüp, görmezden gelinen
Sırrımı öyle paylaşmam ama
Dün, anneme kızıp kedimi yedim...

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..