Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Kelebeğin ömrü bir günmüş

Kelebeğin ömrü bir günmüş
 

Yıllar geçti geçiyor.

Düşünüyorum da,

Kaç kez geçtik şu yollardan?

Kaç kez gördü gözlerimiz ağaçları, denizi, dağları, ovaları, kırları dereleri gölleri?

Kaç elbise, ayakkabı, çorap, palto eskittik?

Kaç gram toz yuttuk egsoz soluduk?

Kaç kez üzüntü yaşadık, kaç kez sevindik?

Kaç kez hapşurduk, kaç kez tırnak kestik, kaç kez öksürdük?

Kaç saat uyuduk, rüya gördük ?

Kaç kelime konuştuk?

Bu böyle uzar gider işte

Bunlar şimdi nereden aklına geldi derseniz bana, bakın kısaca değineyim

Bir ömür boyunca insan 25 bin litre tükürük üretiyormuş ve bu miktar iki yüzme havuzunu doldurmaya yetermiş diyor okuduğum dergide. Sonra düşündüm kaç kez neler yaptık bu zamana dek diye ve bunlar geldi aklıma tabi düşündükçe uzar gider.

Neyse

Kelebeğin ömrü bir günmüş o da bugünmüş

Ya bizim ömrümüz kaç gün?

Amann boşverelim kaç gün olursa olsun nasıl olsa yaptıklarımızı unuttuk, biz de unutulduk

Sağlığa, sevgiye, güzelliğe, iyiliğe diyelim.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..