Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kelebek iki bahar yaşar mı?

Kelebek iki bahar yaşar mı?
 

Ömür kaç bahar yaşar bir kelebek ömrüyle...yıllar var ki...deyiphayıflandığınız baharları, burkulan yüreğinizin bir daha o heyecanı hissedememenin vermiş olduğu hüzün duvarlarını...işte bahar!! Tek kez mi gelir yaşamımıza...

Kelebeğin ömrünü hesap ederek düşünün... Tüm varlığınızı hesapsızca içsel rahatlığıyla kaç kere serdiniz...

Öldünüz ve bir kelebek ömrü buldunuz o yüzde...

Bir kere mi ölüm gelir kelebeğe ve tek bahar yaşar, içinize dönün kaç bahar ve kaç kelebek uçurdunuz hesapsızca saatlere takılmadan geçirdiniz. Tatmin olmanın yeterliliğini düşünmeden bir yenisini ekleyebildiniz mi?

Bir kelebeğe sayfalar dökerim içimin gülümseyen tek baharıyla....


Seneler evveldi ve güzel gecen bir kelebek ömrünün tek olduğunu aradan geçen kaç bahar anlattı...yeniklik değil kazanma zaferi değil bu,
bu bir savaş değil,
çekip gitmek ya da gidene göz yummak değil,
kırılmak ya da affedebilmek değil,
bu bir yara değil!

Bir nokta bu yaşamımda ve bu noktanın durağında neşeli baharların tadını rengarenk bedenimle uçmanın verdiği ve uçabilmenin mucize olduğunun artık farkındayım... Şimdilerde farkında olmanın ayrıcalığıyla zevkini çıkarıyorum.


Bir kelebeği kurutmadım ya da beynime fosil kılmadım... 30 yaşıma girerken farkındalığın tadını bilerek tekliğimle yaşıyorum.

İkinci kez kelebek olmak bahara...

Kim bilir belkı başka bir bahara


 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..