Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yarım elma...

Yarım elma...
 

Biz tamız nerden çıkardınız bu yarım elma hikayesini....bir yarım olmaktan bahsedilip durulur...

Ben tamım yarım istemem. :)

Her şey bir yana yarım olma bana hep bir ters gelmiştir... Sevgimizi bir yarımlığa bağlayıp tek olmak yarımlık içinde tamamlandırılmaya çalışılır... Zira tek olmak bizi neyden alıkoyar özgüvenimiz mi eksiliyor?

Tamlığımla tam olan bir elma aramasamda isterim hayatımda, beni tamamlaması için değil sevgiyi paylaşımı yaşamak adına ve lütfen içinde yitip gitme hikayeleri barındırmasın..uslanmaz yüreğim tam bir elma ister ama ben duymam çoğu zaman....


Tekliğin zevki sefası sırasında rengarenk elma olmak varken...ah şu kalbim olmasa, laf anlatabilsem ama dinlemiyor ve gidiyor vermıyor kı bana...

Yarım değiliz bir bütünüz ve bütün olarak tek yaşamanın adı bu değil.....

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..