Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kelle profil kendine güvensizliğin göstergesi

Kelle profil kendine güvensizliğin göstergesi
 

Resmi belgelerde kullanılan resimleriniz bile kim olduğunuzu değil nasıl olduğunuzu göstermeli; öyle yüzüne gözüne bakarak insan tanınamaz, vesikalık profil sarı çizmeli Mehmet ağa. Bakan sağına bakıyor soluna bakıyor, bumu değil mi, sabıkalı resmi gibi. Bu resimler siz değilsiniz.

Bizim düzenimizde insanlar resmi makamlara diledikleri resmini verebilecekler; çıplak, pijamalı, tablo, manken, çarşaflı…(Malum yeni düzende insanlar mahrem yerleri dışında hiçbir yerini ne hayatın içinde ne de resimde kapatmak zorunda değiller)

Kelle profil ben değilim… İnsan cisim değil varlık, sadece kellemle beni anlatamazsın. Ameliyat mı edeceksin ki vücudun bir kısmının fotoğrafını çekiyorsun! Özellikle internet facebook vs sitelerde vesikalık koyuyor. Ya kendine güveni yok ya da güzel değil. Alıp kullanıyorlar diyorsan hiç koyma ya da orada ne işin var.

Bir de resminin yerine ağaç, çiçek, böcek falan koyanlar var, sen ağaç mısın? Böyle kendini ifade edemeyen yarım profillerden ben şüphelenirim şahsen ”Bu sen değilsin”

Kelle profille kendini ifade etmeye çalışmak itici. Kimliklerdeki vesikalıklar da dâhil bütün kelle profillerden ben şüphelenirim şahsen. Resim kendini tanıtmak için değil göstermek için çekilir. Hassasiyetin varsa kapalı çektir, hiç resim koyma ama ben seni göreceğim arkadaş. İnsanlar kendilerini böyle ifade ederler. Ha bunu yapmayabilirsin. O zaman ben senin kendine güvenmediğini ve güzel olmadığını düşünürüm.

Ağız burun iki rötuş bir düzeltme al sana Lupita Nyong’o, işin kolayına kaçıyorsun ama güzelliğin hakkında şüphe de uyandırıyorsun. Yüz resmi bir kimsenin değil nasıl biri olduğunu kim olduğunu bile anlatmaz. Yüz resmi kaçıştır “ Ben fazla güzel değilim, yüzümle insanları kandırmaya çalışıyorum” İnsanlar istediklerini yapabilirler. İsterse bir kolunun resmini çekip bu benim diyebilirler. Buna hakları var. Ama benim de onun güzelliği konusunda şüpheye düşmeye hakkım var.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..