Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

Kemal Kılıçdaroğlu

Kemal Kılıçdaroğlu
 

Geçen hafta Deniz Baykal bir komplo iddiası nedeniyle istifa etmişti. Ve istifası olumlu puan aldı. Bugün CHP başkanlığı için Kemal Kılıçdaroğlu, adaylığını açıkladı. Şimdi bakıyoruz, son yedi gün içerisinde yüzlerce yorumla nereye geldik.

Öncelikle ben bu komplonun bir an önce aydınlanmasını bekliyorum. AKP hükümeti, bu konuda nasıl bir çalışma yapıyor bilemiyorum. Ama günler geçtikçe umudum azalıyor. Şimdi önümüzde bir kurultay var. CHP başkanını seçecek. Gerçek demokrasilerde seçim öncesi bu tür tartışmalar olağandır. Hele güçlü bir lider sonrası aday olmak hiç kolay değil. Bu anlamda Kemal Kılıçdaroğlu'nu kutluyorum. Halkın gözünde olumlu puan almaya devam ediyor. Seçim öncesi muhalif kanat tarafından eleştirilmesi olağan buluyorum. Partinin ikiye bölündüğü gibi görüşlere katılmıyorum. Parti kurultayların iki kutup arasında tartışmalı geçmesi normaldir.

Önümüzde dört gün var. Bana göre Kılıçdaroğlu, Baykal'a görüşmesini yapmış, kendi analizinden sonra adaylığını koymuştur. CHP ve Türk siyaseti için hayırlı olsun. Kamoyundaki görüşe bende katılıyorum, aday bugün için doğrudur. CHP, bir değişime doğru gidiyor ve bu değişim iktidarı zorlayacak nitelikte.

CHP nin karizmatik eski lideri, bu değişime katkı sağlamalı. Günümüz hükümeti, CHP nin eski liderine vefasını göstermeli, komployu bir an önce aydınlığa kavuşturmalı. Tabii bu bizim temennimiz... Süreç devam ediyor...

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 160 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..