Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Kendi savaşım

Umduğum sevdalara karlar yağdı…

Tatil ettim gülümsemelerimi…

Gönlüme giden tüm yollar kapandı…

Yardım meleklerim,

Kendi inatlarıyla baş başa,

Kendi ömürlerinde mahsur kaldı…


Ruhumun sarı saçlarına karlar yağdı,

Aforoz ettim ayna sevdamı,

Tatlı gülüşümle açtığım tüm kapılar,

Yüzüme kapandı…

Sevda hayallerim,

İmkansızlıklarıyla baş başa,

Hayata havlu attı…


Yargısız infazlara maruz kaldı bakışlarım,

Yeşillerim, kırmızıya yenildi gözlerimde…

Sellere teslim, göz kapaklarım…

Umudum grevde,

Mutluluk üretmiyor artık bahane fabrikalarım…


Sahipsiz sevdalar rehin aldı uykularımı,

Güneşe kapattım pencerelerimi,

Aydınlık uğramadı uzun zamandır buralara…

Manşet oldu sırlarım,

Kendi içinde, kendimi boğdu,

Anlamsız sınırlarım…


İdam ettim, sevdalarımı,

Kendimle düellolar tertipleyip,

Kendi ellerimle vurdum, kendi yarınlarımı…

Sensizlikle gözlerimi kapadığım her gecenin sabahında,

Senle açtım göz kapaklarımı….


18 02 2008

 
Toplam blog
: 46
: 355
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

1989'da Gümüşhane / Kelkit' te doğdum. Sonrasını zaten mısra mısra yazıyorum. ..