Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gülşah Özcanalp Göktekin

http://blog.milliyet.com.tr/gulsah.goktekin

23 Ağustos '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kendime Mektup 2

Kendime Mektup 2
 

An'daki benden üniversite dönemindeki bana 

Sevgili Gülşah,  

Seni daha yakından tanımaya çalıştıkça ve geçmişle barıştıkça senin hakkındaki düşüncelerim değişmeye başladı. Eskiden çok fazla fark edemediğim biçimde iyi niyetli hatta safmışsın. Gözüme çok sevimli göründün. Ayrıca çok çalışkan ve gayretliymişsin. Ve çok güçlüymüşsün. Geçmiş anılara baktığımda ara ara hissettiğim acıma duygum yerini hayranlığa bırakıyor. Belki hak ettiklerinden daha azına sahipmişsin ama daha çoğuna erişmek için doğru planlar yapmışsın. Artık sana eskisi kadar acımadığımı fark ettim. Kimi zaman senin yaptıklarınla övünmüş gibi yapsam bu anıları anlatırken canımı acıtan bir şeyler olurdu hep. Şimdi bu acıyı neredeyse hiç hissetmiyorum. Sen ne kadar dayanaklıymışsın öyle. 

Geçmişte istediğin birçok şeye artık sahipsin, daha doğrusu sahibiz. Senin katkıların olmasaydı bunlar asla olmazdı. Seninle anket için ya da ablama giderken geçtiğim yollardan geçtim geçen gün. Sanki bir arkadaşımı hatırlar gibi hatırladım o sokaktan geçişini. Sevimli, iyi niyetli gayretli, başarılı, akıllı ve çok güzeldin. Nasıl yılarca sana haksızlık yaptığımı anlayamıyorum. Sen hiç aciz olmamışsın ki! Sadece zor günler, hepsi bu. 

Sonra da zor günler yaşadık ama hepsinden öğrendiğimiz şeyler oldu. Kimi zaman şu anda sahip olduğum özellikleri unutarak kendimi geçmişte zannediyorum. Ama unutmamalıyım ki senin gibi geçmişimde yer alan birçok Gülşah’ın da katkısıyla artık geçmişte varolan yetersizliklerime sahip değilim. Gelecekte sahip olacaklarımı düşününce de heyecanlanıyorum. Ama mevcut durum içinde senin mükemmelliğini unutmuyorum canım. Nasıl da becerdin onca şeyi! Aferin san, koca bir aferin! 

Şimdi anlıyorum ki, belki yemekle bağım olan güç kazanma arayışım bu yanlış algı yüzünden oluştu. Halbuki ben, geçmişimdeki tüm benler zaten isteklerine kavuşurdu. Kavuştular da… ben hep güçlüydüm. Hala öyleyim. Belki arayışım, belki olgunlaşmam içindi tüm yaşananlar. Şimdi görüyorum ki sadece az şey istemiş, kapana kısılmış gibi hissetmişim. 

Artık daha fazlasını istiyorum. Bunu alabileceğimi, ben daha fazlasını alırken de kaynağın hiç tükenmeyeceğini ve hepimize yeteceğini biliyorum. Hiçbirimiz kaynaktan kullanma konusunda fedakarlık yapmak zorunda değiliz. Sadece üretmeliyiz. Hepsi bu. 

Şimdi ayrılmak zorundayım, seni çok seviyor ve seni takdir ediyor, sana hayranlık duyuyor ve seni tümüyle kabul ediyorum canım. 

Görüşmek üzere, sevgilerle… 

 
Toplam blog
: 22
: 830
Kayıt tarihi
: 01.04.11
 
 

Felsefe, psikoloji, sosyoloji, tarih, strateji oyunları, kişisel gelişim ilgi alanlarım. Kişisel ..