Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Kendimi kendime emanet ediyorum

Güzel bir hediye paketine koydum kendimi. Sonra kendi ellerimle açtım yine o paketi. Bir de baktım ki kendim dışında bir de kendime yazılmış bir not kutunun içinde. “Lütfen, kendine iyi bak!” diyor notta. Kendim kendi adıma kabul ettim kendimi ve bu notu. Kalbime bastım her ikisini birden. Dedim ki kendi kendime, kendine bir şans ver. Geçtim aynanın karşısına;” kendimi olduğum gibi seviyor ve kabul ediyorum” dedim. Sardım sarmaladım kendimi ve beyaz bir ışık huzmesi ile donattım kendimi ve çevremi. Kendimi kendime emanet ettim, tüm sevdiklerimi kendilerine emanet ettiğim gibi.
 

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..