Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kendin yap örgü cüzdan modeli

Kendin yap örgü cüzdan modeli
 

Merhabalar Dostlar..

Bu aralar motiflerle aram pek iyi.. Pinterest’te bakınırken Örgü Cüzdan modeli gördüm. Aaaa neden ben de yapmayayım ki dedim :)

Yapılacaklar listem kabarık aslında ama bunu aralara sıkıştırıp başladım. En sevdiğim papatyalı motif ile yaptım tabiiki :) Arkasını önünü farklı renk motiflerle çalıştım.

renkli-motifli-cüzdan-2

4 motif ve birkaç sıra da etrafını yapınca dış kısım bitiverdi. İçine de cüzdanlarıma yaptığım astardan yapıp en son el dikişi ile diktim. Fermuar ucunu da tahta boncuklarla süsledim. İşte cici bir cüzdan çıktı ortaya.

renkli-motifli-cüzdan-3

Havalar hep kapalı burada fotoğraflarım çok istediğim gibi çıkmıyor.Renkleri çok daha güzel bu ipliğin aslında. İnşallah bol güneşli günler gelince bol bol güzel fotoğraflar çekerim..

renkli-motifli-cüzdan-4

 

Hepinize mutlu günler diliyorum..

Sevgiler…

 
Toplam blog
: 6
: 727
Kayıt tarihi
: 01.08.13
 
 

Moda, alışveriş, sanat, cinsellik ve daha fazlası... ..