Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '19

 
Kategori
Blog
 

Kerim Korkut Niye Az Okunuyor?

Eskiden çok okunurdu ama yazılarımın içinde pek fazla fikir yoktu, okunmadan mutluydum ama yazılarımdan değil.

Şimdi düşünce ağırlıklı yazıyorum, herkes mutluluk yazıları yazıyor birilerinin de böyle olması lazım.

Lakin insanlar hoşlarına giden yazıları okuyorlar, düşünmek yerine eğlenmek istiyorlar.

Tabii ki az okunduğum için üzgünüm ama öbür yandan yazılara yapılan yorumların neredeyse okunma sayılarından fazla olduğunu görünce şöyle düşünüyorum: Az okunuyorum çünkü Kerim Korkut’un yazılarını anlayıp değerlendirebilecek bilgi ve kültürde insan sayısı bu kadar.

Abarttığımı düşünüyorsunuz ama sizler de görüyorsunuz konuların içine içine giriyor ta derinlere inmeye çalışıyorum, anlamayanlar saçma buluyorlar.

Anlayanlar yeter bana…

Duymadığımız bilmediğimiz hayatın akla gelmedik konularının gündeme gelmesi daha önemli.

Bilineni niye yazayım ki zaman kaybı. 4500 küsur yazımdan bir tanesinde bile atıyorum “çiçekler güzeldir” şeklinde bir klişe geçmemiştir.

Yazılarımın okunmamasının bir nedeni de farklı bir dünyada gezmem. Bilmedikleri, duymadıkları ve bu nedenle de mantıklı bulmadıkları bu açılımlar “Saçma bir yazı, kendi kendine yazıp duruyor işte,  anlamadığım yazıyı niye okuyayım ki…” şeklinde düşünceye sevk ediyor insanları. Sıkıcı da buluyor olabilirler çünkü ben yazarken sıkılıyorum.

Okuyucunun yazıyı anlamadığı için sıkılması yazarın sorunu değil ama kötü yazdığı için sıkılması sorunu. Bir şey almak istiyorsanız o yazı zaten sıkıcı olur, ben batılı düşünürlerin bir kitabını bir ayda zor bitiriyordum.

Sonuç olarak okuyan okur okumayan okumaz. Mutlaka okuduğunuz yazıdan bir şeyler alırsınız, sizi düşünmeye sevk eder.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..