Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Keşke yağmur yağsa da yine uykusuz kalsam. . .

Keşke yağmur yağsa da yine uykusuz kalsam. . .
 

Uğurumsun parmağımı göğe her kaldırışımda.


Uğurumsun parmağımı göğe her kaldırışımda.

Kuşlardan da masumdum arasıra ama,

Hiç o kadar da masum değiliz ..

Sevda başımızı mı bulandırdı yoksa ?

Uykum kaçtığında düş satarım aldanan yüreklere,

Aklım kaçar seni her anışımda.

Keşke yağmur yağsa da ,

Yine uykusuz kalsam. . .

Şımardım yine bu yalnızlıkta; kuşlar parmağıma kondukça,

Gece vakti çocukça oyunlar kurdum arsızca.

Gözümü,

Senin yalanlarınla boyadım. . .

Vazodaki kurumuş gülleri suladım,

Sonra da . . .

Ne yaptığıma karar verecek durumda değildim,

Sanki. . . Sanki hallerim bir acayipti bu gece. . .

Tek başınayım yine bu akşam,

Tan ağardıkça gözlerim kamaşıyor.

Bir de baktım limana bir sandal yanaşıyor,

Ama neden kürekleri kırmızı ?

İşaret parmağımı ıslattım,

Rüzgar yine bu akşam sana doğru esiyor.

Cama konan kumru yine sallabaş olmuş; mal mal bana bakıyor,

Bana selam getirmiş senden. . .

Yağmur yağsa da ben yine ,

Bu gece uykusuz kalsam.

Senden ve beklemekten müzdarip,

Ama bir o kadar da acayip ve garip. . .

Minik cep radyomda Teoman çalıyor,

Unutamadım diyor.

Kolay olsaydı unutmak ben unuturdum diyor ve,

Ekliyor. . .

İstanbul ağlıyor rimelleri akmış. . .

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..