Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '10

 
Kategori
Ankara
 

Kılıçdaroğlu'nun Mustafa filmi etkisi

Kılıçdaroğlu'nun Mustafa filmi etkisi
 

Atatürkçülere şok üstüne şok...


Vallahi bir yaşıma daha girdim şoktayım! CHP'nin kurucusu büyük Atatürk ''Türkiye şeyhler, dervişler ve müritler ülkesi olmayacaktır'' demişken, daha dün CHPli olan yeni PM üyesi bay ÇAKMAK, ''Nakşibendi torunuyum, bundan gurur duyarım, Gülen benim için bilge bir kişidir; önünde saygıyla eğilirim'' diyor.

Ben de diyorum ki, ''ya ben kendimi chpli sanıyorum ya da bu arkadaş?! Birimiz yanılıyor olmalı!?''

Yeni CHP beni endişelendiriyor... Üzülüyorum kahroluyorum, Atatürk ne yaptı da bu kadar ondan ve görüşlerinden kaçınır hale geldik. Kendi tembelliğimizin suçunu Atatürk'ün ilkerinin üzerine atmak büyük haksızlıktır. Hem AKPliler köy köy gezerken siz yeterince çalışmayacaksınız, hem de suçlu Atatürkçülük olacak! Yıllardır Baykal ve Sav'a karşı parti içi mücadele vermiş bir genç olarak bu son gelişmeler beni endişelendiriyor. Yaşamım boyunca koltuk hırsım olmadı ama birilerinin Kemalistlere, yıkılan Sovyetler sonrası, eski komunistler maumelesi yapmasına da itirazım var. Kılıçdaroğlu, Kemalizmin Gorboçov'u değil Gandisi olacak diye şahsına destek verdik.

Ya ben CHPli değilim ya da Bay Çakmak?!

Ne yazık ki şu an bizlere yeni CHP olarak dayatılan siyasi anlayış, içinde çakma CHPlileri barındırmaktadır. Ilımlı İslam'ı Türkiye'de oturtabilmek için, ılımlı Kemalist diye bir insan profili yaratılmaya çalışılmaktadır.

CHP içinde yıllardır, gelişmeye engel olan ve yaşları kemale eren Baykal ve Sav'ın zamanında köşelerine çeklip yerlerine aklı başında gençler yetiştirmemeleri CHP'de liderlik sıkıntısına yol açmıştır.

İşte bu süreçte Kılıçdaroğlu basınımızında popmpalaması ile CHP seçmenine umut olmuştur. Ancak ne yazık ki CHP'nin söylemleri bizleri ciddi anlamda rahatsız etmeye başlamıştır.

Kısaca bizlerin çoskusu ile CHP liderliğine soyunabilen Kılıçdaroğlu, aynı Can Dündar'ın Mustafa filminin hayal kırıklığına doğru yol almaktadır.

Anımsayınız bir çok Atatürkçü, Sarı Zeybek filmi ile gönüllere kazınan, Can Dündar'ın son filmini iple çekiyordu. Heyecanla filmi seyretmeye gidenler ise film çıkışında tam anlamıyla bir şok yaşıyorlardı. Yıllardır Dündar'a para kazandıran ve onun hayranı olan Kemalist kesim, bir anda Dündar'ı tarumar ettiler.

İşte aynı sıkıntının şimdi onu yücelterek Gandhi makamına yükselten halkın, son çıkışları sonrası Kılıçdaroğlu ile papaz olmasından endişeleniyorum. Kemal ve ne yazık ki Gürsel Tekin'in güdümünde bir izlenim vermeye başladı...

CHP PM listesine 17 tane kurultaydan hemen önce üye yapılan Anaplı, DYpli, Sarıgül'ün TDH hareketi üyesi kişiler sokuluverdi. PM'deki gençler arasında ise bir tane bile memur ya da işçi çocuğu yer almıyor. Aksine zengin ailelerin evlatlarını görüyoruz.

CHP sonrada çıkıp ''biz varoşlardan ve yoksul kesimden değil de, zengin kesimden oy alıyoruz. Oysaki biz soluz'' diye hayıflanıp halka veryansın ediyor.

Çarşaf liste olsun, demokratik tüzük olsun şimdilik yeni CHP'de de rafa kaldırılmış durumda. Bakalım Kemalistler kuşatılmış son kaleyi de teslim edecekler mi? Hep birlikte göreceğiz...

 
Toplam blog
: 24
: 502
Kayıt tarihi
: 07.05.07
 
 

Ankara Üniversitesi siyasal bilgiler yüksek lisans öğrencisiyim. Ankaralıyım. Siyasete ilgiliyim. Ga..