Kilolarla başı dertte olan var mı? / Beslenme / Diyet / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Kilolarla başı dertte olan var mı?

Kilolarla başı dertte olan var mı?
 

Bahar geldi hatta yaz geldi bile diyebiliriz. Artık o kalın giysilerden kurtulduk,tiril tiril giysiler çıkmaya başladı dolaplardan.

Ahh ahh ne olacak bu kilolarla başımız yine dertte.Bu sabah bir penye giyeyim dedim ama nafile,içine girmek ne mümkün.

Zaten oldum olası bu kilolarla hep savaşım halindeyim ama hiç galip gelen taraf olamadım...Bunda boğa burcu kadını olmak sanırım en büyük etken. Güzel yemekleri seviyorum, şu boğazımı tutmayı birtürlü beceremedim gitti.

Şimdi diyeceksiniz ki spor yap...ama malesef onu da tam yapacak bir sıhate sahip değilim. Fazla yürüyüş yapamıyorum,hareket dersen yasak gibi...imdattt bu gidişle yusyuvarlak olmayı nasıl durduracağım...diye hayıflanırken,kilolu insanların daha şirin oldukları dikkatimi çekti.

Züğürt tesellisi bulmam gerektiğini sanırım anladınız. Güzellik bir tarafa belli bir yaştan sonra kilolar başa bela. Ah ne yapsam ne yapsam şu kilolardan kurtulsam, hem de jimnastik yapmadan:)))

Yaptığım bu yöndeki araştırmalardan...

-Tatlı yenildiği zaman üstüne bir çay bardağı süt içersek,şekere dönüşmesini engelliyormuş.Bana biraz tuhaf geldi ama...

-Yemeklerden sonra yenilen beyaz peynir uzun süre tokluk veriyormuş. Fransızların zayıf olmasının sırrı da buradaymış.

-Acıkınca bir çay kaşığı bal veya bir bütün ceviz veya 2 kuru kaysı açlığı bastırıyormuş...kuru eriği unutmamak lazım.

-Tarçın da açlığı bastıran baharatlardan.

-Ayakta veya yere uzanıp karnımızı içeri çekip bırakmamız, günde 100 kere...karın kaslarını sıkılaştırmaya bire birmiş. Bunu yaparken nefes alıp vermek de önemli.

Ben yapmaya başladım, bakalım faydası nasıl olacak?

Offf ya yemek yiyerek zayıflamanın bir yolu, yok mu acaba? :))))

Sevgimle.

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..