Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kim, nasıl ikna olabilir?

Kim, nasıl ikna olabilir?
 

Ara vermeden devam ediyorum spor aktivitelerime ve her akşam, her turu ikiyüzelli metre olan parkın etrafında yirmi tur atıyor ve ardından parkın bir kenarına konmuş olan spor aletleri ile ısınan kasları dinlendirdikten sonra, başlıyorum ip atlamaya. Bir süre ip atladıktan sonra, çimlerin üzerine kendimi bırakıyorum ve başlıyorum mekik çekmeye.

Kafama koydum efendim, sağlıklı olmayı ve genç kalmayı.

Neyse, işin esprisi bu ama sporu aralıksız yaptığım zamanlarda, kendimi daha bir zinde ve daha bir aktif hissediyorum.
Öyle sanıyorumki uzun yıllar bu aktivite aralıksız olarak devam edecektir. Lakin şu yaz sıcaklarında bir hayli zorlanıyor olsam da kendimi fazla sıkmamaya ve zorlamamaya çalışıyorum.

Her neyse efendim, dün akşam saat 23.00 sıralarında yine her zamanki gibi spor yapmaya çıktım ve her günkü koşumu olabildiğince hafif bir tempoda yaptıktan sonra, spor aletlerinde hafif bir şekilde ısınmış olan kasları dinlendirme hareketlerine yöneldim.
Spor aletlerini benden başka kullanan insanlarda vardı ve diğer kullananların hepsi bayandı. Spor aletlerini kullananlardan iki bayan muhtemelen Rus uyrukluydu ve diğer tarafta var olan dört bayan ise vatandaşlarımızdandı. Rus bayanların kıyafetleri şort ve tişört şeklindeydi ve o ortamda bulunan ben denizin üzerinde de benzer bir şekilde şort ve tişört ile spor ayakkabıları bulunuyordu. Diğer dört bayanın başlarında başörtüsü, ayaklarında kot pantolon, bütün vücudu sarıp sarmalamış olan birer pardesü ve ayaklarında spor ayakkabısı olmayan birer ayakkabı ile spor aletlerini kullanma çabasına girişmişlerdi.

Sıcak mı!
Sormayın orasını.

Sıcak dolayısı ile kendimi fazla sıkmıyorum. Neme lazım, başımıza olmadık bir şey gelirse, nasıl kalkarız altından? Değil mi?


Şu yukarıda anlatmış olduğum manzara hakkında ne düşünebilirim?

Bir önceki yazımda demiştim, inançlarına saygımız sonsuzdur. Düşüncelerini tutmasam bile ve yaşam biçimleri bana uymasa bile nasıl yaşamak istiyorlarsa öyle yaşasınlar diyenlerdenim Lakin be kardeşim, birisi bana bu hanımların giyim tarzını ve bu giyim tarzı ile yapmış oldukları sporun hangi sağlık normu ile örtüştüğünü anlatıversin ve beni ikna etsin.

Beni ikna edenin kırk yıl kölesi olacağıma dair, işte burada yazılı belgedir, yemin ederim.


 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..