Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

05 Aralık '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kim kimi durduracak?

Kim kimi durduracak?
 

İYİ Kİ VARSINIZ, HEP VAR OLUN.


Show Haberi seyrediyorum (derdim neyse) Ve galiba ben aklımı yitirdim diyorum.

Yaşlı ve yoksullara yardım rezaletinin haberi mi, polisi kötüleme haberimi anlayamadım. Önce şu konuda anlaşalım, ben hiç kimseyi, hiç bir kurumu körü körüne korumam ve kollamam. Ama bu kadar da olmaz ki dedirtiyorlar..

Kuyruk olmuş yaşlılara eziyetten söz ediyorlar, demeye bin şahit lazım. Feci bir izdiham, ulaşması gereken yere ulaşamıyor çünkü millet sırasını kaptıracak korkusuyla kıpırdamıyor. Polisin 'ya baba çekil' dediğini duymazdan gelen spiker, kendisine yol açmak için çektiği amca boşta bulunup düşünce, 'yaşlıları yerlere fırlattı' filan gibi cümlelerle polisin davranışına tepki gsteriyor. Çekip düşürse ve bıraksa, kabul ben de kızayım, ama kendi de şaşırıyor ve kaldırmak için hemen yardım ediyor. Polis 'ya yardıma muhtaç kişi var' diye bağırıyor sırtı dönük, spiker efendi 'kamerayı görünce davranısı değişti' diye yorum yapıyor. Bu kadar hızlı gözlem, bu kadar hızlı karar şaşırttığı kadar korkutuyor da insanı.

Allah aşkına insanları bu kadar acımasız yargılamayın. Kim olursa olsun bunu yapmayın. O hengameye adamı tek başına salmışlar, ezildi ezilecek millet polis molis dinlemiyor gözler kapıda, bir an önce içeri girmek istiyor.

Kimse 'ama bazıları' demesin, bazıları kötü diye, üç, beş sersem polis kılığında kadın kaçırdı diye tüm polislere potansiyel suçlu ve şiddet makinası diye bakmanın alemi yok.

Her meslekte olduğu gbi oların arasında da var çürükler ama farkına varılınca ayıklanıyor bu da yeterli.

Daha iyi olmasını istediğimiz polis teşkilatına saldırarak, hakaret ederek değil, severek ve eleştirerek yardımcı olabileceğiz kanısındayım. Çünkü nefret edilen kişinin ya da kurumun olumlu yanlarını görmek neredeyse imkansızdır. Nasıl bakarsanız öyle görürsünüz bunu unutmayın lütfen.

Ve son olarak, başlık 'birileri polise dur desin' idi, peki size kim dur diyecek bu isyana davet haberleriniz için sayın haberciler???

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..