Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

Kimi arıyorum, biliyor musunuz?

Kimi arıyorum, biliyor musunuz?
 

Yaşam da bir oyun aslında… Taş çatlasa 25, bilemedin 30 bin gün süren bir oyun. Kim yazmıştır bu oyunun senaryosunu, bilinmez. Bir senaryosu var mı, o da meçhul. Ama bilinen bir şey var ki; ömrümüz “aramakla” geçer. En çok da kendimizi ararız.

Yârin gözlerinde ve yüreğinde ararız…

Yalancı aynalar yetmezmiş gibi…

Işıklı vitrinlerin akislerinde ararız…

Ömür dediğiniz aramakla geçer zaten, bıkmadan usanmadan ararız.

Eh, mızıkçılık yapmayalım, Alev Meisel Hanım’ın başlattığı bu oyunun 23. ebesi olarak birilerini arayalım. Madem son ebe Mine Hanım’ın (mihasu) sorduğu üyeyi (Dilek Hanım) bildik, oturalım klavyemizin başına ve soralım…

Ben kimi arıyorum, biliyor musunuz?

Bilirsiniz elbette ama gelin biraz değişiklik yapalım bu oyunda. Biraz aykırılık olsun diyorum ben. İşin içine “Culduzluk” karışsın biraz. Madem adımız çıkmış bu çarşıda, hakkını verelim o zaman.

Evet efendim.

Bir Cumhuriyet Bayramı dünyaya gelmiş…

MB’un eski üyelerinden…

Topu topu 5 yazısı var ama değerli bir yazarı da Bloğa üye yapmış.

Son yazısını 20 Eylül 2006 tarihinde yazmış…

Son satırları şöyle:

“Size öleceğinizi bildiğiniz anda on yıl daha yaşama hakkı satılsa, kaç para verirdiniz?”

Evet efendim bu kadar!

Biliyorum, siz şimdi tüyo da istersiniz…

Peki o zaman. Birazdan gece olacak. Çıkın balkonunuza veya terasınıza gökyüzüne bakın ve el sallayın. Bir yıldızın yanıp sönerek selamınızı aldığını göreceksiniz.

Kimi aradığımı hemen bileceksiniz.

Ve oyun sürecek.

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..