Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '07

 
Kategori
Siyaset
 

Kimi seçsem ki???

Kimi seçsem ki???
 

Herkese soru-yorum...

Oy vereceğiniz parti ve milletvekilini neye göre seçiyorsunuz.?

Şu anda verdiğiniz oy ile kimin TBMM de bölgenizi ve/veya sizi temsil edeceğini düşünüyorsunuz? Sizin seçmediğiniz, sevmediğiniz ya da istemediğiniz birisi seçilirse oyunuz heba mı olacak?

Seçimde neye göre oy vermemiz gerekiyor? PARTİYE göre mi yoksa ADAYA göre mi ? Diyelim ki adayı çok yakından tanıyor ve ona çok güveniyoruz. Ama partisinin içindeki ağırlığını bilmiyoruz. Meclis'e girince sadece bir milletvekili olmaktan öteye gidemeyecek birisi olursa bu işi beceremezse verdiğimiz oy heba mı olacak?

Hiç sevmediğimiz politikalar üreten bir parti, gerçekten çok değerli bir insanı milletvekili adayı yaparsa ve bu partinin barajı geçme endişesi varsa adaydan vazgeçmemek uğruna bu partiye oy mu vermemiz gerekiyor? Bu parti barajı geçemez ise hem adaya hem de oyumuza yazık olmayacak mı, oyumuz heba mı olacak?

Ben şahsen kendi bölgemden beni temsil etmek üzere aday olan ve benden oy isteyen milletvekili adaylarını çok yakından tanımıyorum. Şimdi bana kızanlar olabilir. Tanı o zaman diye sitem edenler olacaktır. Ama işimin çok yoğun olması nedeniyle buna yeterince zamanım olmuyor. Sadece bu iş için izine ayrıldığımı düşünelim. On beş gün boyunca Bütün partilerin milletvekili adaylarını iyice tanıdım.

SONUÇ.!!!

Barajı geçecek iki yada üç parti dışında diğer partilerin adaylarını seçmeyi aklımdan geçirir miyim ya da geçirir misiniz soruyorum?

Yine başa dönüyorum PARTİ mi, yoksa ADAY mı?

Diyelimki seçtiğim parti barajı aştı ve oy verdiğim kişi de milletvekili oldu. 550 milletvekilinden kaçı gerçekten fiilen mecliste görev alıyor biliyor musunuz? Ben şahsen bilmiyorum. Benim seçtiğim aday Meclis'e gidip bütün oturumlara katılıyor mu ondan da bi haberim.

Şu anda iktidar partisi olan AKP ye oy vermeyi düşünenler NİÇİN AKP'ye OY VEREYİM ? Lütfen beni ikna edin.

Ve şu anda AKP'nin karşısında olan MUHALEFET partileri, ben NİÇİN AKP'ye OY VERMEYEYİM? Lütfen beni ikna edin.

Ben şahsen millet olarak seçmeyi bildiğimiz görüşünde değilim. Bir üniversite mezunu olarak ben böyleysem diğer kesimlerin nasıl oy kullandığını düşünmek bile istemiyorum.

Otobüslerin üzerindeki resimlere ya da çalan müziklerin güzelliğine göre mi oy vereceğiz? AKP hükümeti çok başarılıysa ve sloganları HERŞEY TÜRKİYE İÇİN ise diğer partiler için herşey başka birşey içinmi.?

Cumhuriyetin tek koruyucusu CHP de AKP sadece islamın koruyucusu mu?

Ya da milliyetçilik sadece MHP nin güdümünde mi? 'Şehitler ölmez' diyenler sadece MHP liler mi?

DP nin simgesi olan at, yüzünü batıya döndü diye en sağcı görüşteki insanlar onları mı seçmeli?

DTP milletvekili adayları kürt olduğu için, kürt kökenli vatandaşlar illaki onlara mı oy vermeli?

GP başkanının çok da temiz olmayan bir geçmişi var diye onlara hiçmi oy verilmeyecek ya da oy veren vatandaşlar için değerlerin bir önemi yok mu, ya da onlar uzaydan mı geldi?


Hepsini bir kenara bıraksak da meydanlarda en çok kim kalabalık topluyorsa o PARTİYE mi oy versek?

ÇILDIRACAĞIM.

BEN NEYE GÖRE OY VERECEĞİM?

LÜTFEN AMA LÜTFEN BANA VE BENİM GİBİ MİLYONLARCA KARARSIZA YOL GÖSTERİN.

 
Toplam blog
: 18
: 5270
Kayıt tarihi
: 25.05.07
 
 

Bir bankada servis yetkilisi olarak çalışmaktayım. Kazanmayı, rekabeti ve insanlara yardımcı olmayı ..