Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Kimin Umrunda

Kimin Umrunda
 

Satırlarımdan geçenleri söyleyemedim yüzüne,
Kalemimden geçeni koydum artık özüne,
Sözlerin yalanmış kalbim paramparça,
Hadi yalanlarını al git...

Bizim şarkımız vardı, kendi ellerimle sana yazdım,
Sözlerini kalbimden, melodisini gözlerimden yaptım...
Değmedin hiç birşeye, benim ölümsüz sevgime,
Kendi ellerinle öldürdün sakın üzülme...!
Yaz sıcağında geldin benim dünyama,
Sıcak güneşli bir havada...
Unutturdun her şeyi yıktın duvarlarımı,
Güz yapraklarıyla gittin sonbaharda...
Ardından baka kaldım, bilmezsin neler çektim,
Aklımdaydın sevgilim, çünkü seni çok sevmiştim,
Ama ölümsüz sevgimi bitirdin...
Hadi üç kuruşluk aşkını al git, hiç birşeye değmezmişsin!
Ben yokluğunda ağlarım yine her gece,
Sen asla bilmesende ağladım sessizce,
Ölümsüz sevgime ihanet ettin, sırtımda kanlı hançerin,
Ah be sevdiğim sende mi arkama dikildin?
Canın sağolsun bittin artık ben yine sensizim...

Gölgem gibi arkamda durdu bu insanlar,
Kanlar içinde kaldım ama yine onlar mutlular,
Sevgilim ben ağlarken gülüyordun helal olsun,
Ne kadar öldü desende, adı ölümsüz sevgi içimde hak ver...

Gözlerine bakamam artık başkasına aitsin,
Onun kollarında mutlusun, oysa bir zamanlar benimdin...
Korkmadan bakardım gözlerine sarardın kollarına beni şevkatle...

BİTTİ BU MASAL ARTIK YANLIZLIĞIMA ŞAHİTSİN...!

 
Toplam blog
: 25
: 395
Kayıt tarihi
: 29.12.08
 
 

3 temmuz 1995 yılında yağmurlu bir günde Mersin'de doğdum. Onun icin annem adımı Yağmur koydu. Şimdi..