Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

24 Suları

Son nefesimi sana vermiştim, o gün sana söz verdiğimde..."Ayrılmayacağız... Sonuna dek, son nefesim senin..."diye, dediğimde ihaneti nasıl bilebilirdim...? Sen söyle...

Hakkım helala değil sana, sözümü tutmadım ilk defa,
Kaçırdın fırsatları üste çıkmaya çalıştın hayatta,
Bilmiyorsun daha, öğrenmemişsin o senden daha kurnaz, daha usta,
Sen insafsızlığını ekerken, satıyordu o tohum sana,
Çıkşın yok artık senin, beddualarımın yanında,
Yapıştı senin yakana, tekrarı yok bu filmin, pef noktaları iyi yakala,
Gözlerini açana kadar sömürecek seni girecek kanına,
Sadece söveceksin, elin kolun bağlı sularda,
Senden nefret ediyorum gece yirmi dört sularında,
Şimdi bittin benim için terk ettin yüreğimi usulca...
Sen rahatsız unuttun beni nasılsa,
Eskilere dönmemek şartım oldu senden sonra,
Sakın şimdi geçmişe dönüp, af dileyip ağlama...!

 
Toplam blog
: 25
: 395
Kayıt tarihi
: 29.12.08
 
 

3 temmuz 1995 yılında yağmurlu bir günde Mersin'de doğdum. Onun icin annem adımı Yağmur koydu. Şimdi..