Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Yıktın

Yıktın
 

Sana bakıp hep hayal kursaydım...


Herşeyi burada senle bırakıyorum,
Sevgimi, umutlarımı, yarınlarımı...
En kötüsü de yaşamak isteyip de yapamadıklarımı,
Hepsini sana bırakıyorum,
Belki onlara baktıkça beni hatırlarsın.
Ne denli büyük bir hata yaptığını,
Aslında hiç değmeyecek,
Ufacık şeyler için,
Beni ne kadar büyük bir kırgınlıkla bıraktığını...
Sevgin o kadar küçükmüş ki...
Yama bekleyen elbiselerin arasına bıraktım seni,
Bir daha asla tamir edilmemesi için,
Yırtılmış, parçalanmış...
Tıpkı senin benim kalbimi parçaladığın gibi...

 
Toplam blog
: 25
: 395
Kayıt tarihi
: 29.12.08
 
 

3 temmuz 1995 yılında yağmurlu bir günde Mersin'de doğdum. Onun icin annem adımı Yağmur koydu. Şimdi..