Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '10

 
Kategori
Futbol
 

Kimse Fenerbahçe'den büyük değildir!

Kimse Fenerbahçe'den büyük değildir!
 

Bazı insanlar vardır; çok hırslıdır. Bu hırs, onları hayata bağlar. Hırslarının esiri oldukları için, onların bu yönlerini iyi bilenler, onlardan yararlanmak isterler.

Nasıl yararlanmak?

Eskide iki kişi arasında kalan özel konuşmaları, ne ölçüde doğru, gün ışığına çıkarma peşine düşerler.

Eski yöneticilerde unutulmuş olmanın

Fenerbahçe eski yöneticisi Kutlualp, geçmişte Aziz Yıldırım’ın kendisine taraftarın sevgilisi olduğu gerekçesi ile Fransız golcüyü “Satalım” dediğini iddia etti.

Fenerbahçe’nin eski yöneticilerinden ve Aziz Yıldırım muhalif Hakan Bilal Kutlualp, ilginç bir iddiada bulunuyor.

Sesini duyurmak, kamuoyunda yer tutmak istiyor.

Bir Anelka hikâyesi tutturdu. Kendisine verilen bir görevi yerine getirmek için çalıştığı anlaşılıyor. Fakat, Aziz Yıldırım’ın huyunu iyi bilenler, bilirler ki, Aziz Yıldırım, Fenerbahçe ismini kullanarak medyaya ön plana çıkmak isteyenlere prim vermez. Kutlualp ile aralarının bozulması da Fenerbahçe’nin çıkarının her şeyin üstünde olmasından ileri gelir.

Kutlualp’in iddiaları...

“Başkan bana bir gün telefonda kendisi söyledi. ‘Anelka’yı satacağız’ dedi. ‘Nasıl satarız? Bu adamı alana kadar göbeğimiz çatladı’ dedim. Başkan bana; ‘Senin bilmediğin şeyler var, bu adam Van Hooijdonk’tan da beter’ dedi. Van Hooijdonk maçtan sonra tribünleri alkışlıyordu. Seyirci ile diyaloğu çok iyiydi. Yönetim seyirci ile diyaloğu iyi olan futbolcuyu sevmez. Başkan kendince haklı olabilir ama gönderiliş biçimleri yanlıştı.” ??

Galatasaray Başkanı Adnan Polat’ın şu açıklamasını okuyan, kimin ne peşinde olduğunu anlar:

“Benim hep yakındığım anti futboldan diğer büyükler de çok şikayetçi. Bir gün Aziz Yıldırım bana, Anelka’nın Türkiye’deki anti futbol yüzünden ayrıldığını anlattı. Aziz Bey, “Sana bir şey anlatayım” dedi ve söze girdi; “Bir gün yanıma Anelka geldi. “Başkan ben gitmek istiyorum” dedi. “Neden gitmek istiyorsun? Paranı almıyor musun?” diye sordum. “O konuda sorun yok başkan” dedi. “Stattan, taraftardan mı memnun değilsin?” dedim, “Hayır, burası muhteşem. İstanbul da zaten çok güzel” dedi. “E, o zaman neden gitmek istiyorsun” diye üsteledim.“Ben futbol oynamak istiyorum. Burada tekmelerden futbol oynanmıyor.

Bir futbolcu gelir ve gider. Anelka da gelmiştir ve gitmiştir.

Anelka, futbol oynamaya gelmiştir, fakat “tekmeler” onu Türkiye’den gitmeye mecbur etmiştir.

Kutlualp, ismini unutturmak için geçmişe sarılmıştır. Yöneticilik sorumluluk isteyen bir görevdir. Söylenenler doğru olsa bile, bunları bugün gündeme getirme mecburiyeti duymak niye?

Bence Kutlualp’in yaptığı yanlıştır.

Aziz Yıldırım, Fenerbahçe’nin üstüne kim çıkarsa ona karşı tavır alır.

Bazı medya, Kutlualp’in iddialarını gündeme getirerek Fenerbahçe’yi yıpratma çabası içindedir.

Medyanın ve Kutlualp’in çabası, boş çabadır.

 
Toplam blog
: 287
: 1147
Kayıt tarihi
: 13.07.10
 
 

1960 Ankara doğumluyum. Bir kamu kuruluşundan emekliyim. Yazmayı ve okumayı bir yaşam tarzı sayarım...