Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '08

 
Kategori
İzmir
 

Kimse yok mu?

Ergenekon, Agartha derken İzmir halkını tümden kanser edecek su meselesi arada kaynıyor.

Evvelki gün internet gazete haberlerinde bir başlık;

"İzmir de su faturalarının üzerine; İÇİLMEZ , SAĞLIĞA ZARALIDIR ibaresi konulacak!!"

Haydaaaa!

Bu ne demek yahu. Afrika çöllerinde ki bir köyden mi bahsediliyor. Yoksa ülkemin üçüncü büyük kentine mi atıfta bulunuluyor.

Üç hafta evvel midem de bir ağrı ile uyandım. Oldum olalı hep çeşmeden su içerim. Akşam yatmadan evvel hanıma dedim ki; yahu hatun bu suda bir tuhaflık var, acayip şekilde klor kokuyor ve tuvalette zorlanmaya başladım. Midem hassas ve eski dilde basur denilen illetle hep uğraştım. Bu sebeple acı, mayalı içecek ve ekşi den uzak durmaya çalışıyorum.

Nafile bu klor beni mahvetti. Akabinde çeşmeden su içmeyi kestim. Şu anda hem mide hem de basur sorunum askıya alınmış vaziyette.

Neden anlatıyorum bunları;

Çünkü bizi yavaş yavaş zehirliyorlar.

Hatırlarsınız bir filimde iki kız kardeş vardı. Evlerine hasbelkader gelen insanlara ARSENİK vererek öldürüyorlardı.

Bizim belediye de madem ben bu şehri adamakıllı yönetemiyorum, bari zehirleyeyim de öyle idare edeyim diye düşünmüş olabilir.

Şimdi ben bu belediye için ne söyleyeyim.

Hakaret etsem suç.

Eleştirinin dozunu artırsam suç,

Ancak bu belediyenin halkı zehirlemesi suç değil.

Aklım almıyor. Bu şehirde insan canına kast eden insanlardan hesap soracak bir merci yok mu?

Bu belediye utanmadan su içmeyin diyebiliyor.

Su faturasına bakın.

Bakım tamir ücreti.

Ağaç bedeli.

Çevre Temizlik Vergisi.

Yuvarlama.

Neye baktıkları belli. Benim bölgemde yollar yeni yapıldığından, yapanların hinoğlu hinliğinden midir? Gün aşırı su boruları patlıyor ve birileri saatlerce uğraşıp bu arada mahalleyi susuz bırakıp tamir etmeye çalışıyor. Tabi bu arada kanalizasyonla yan yana giden içme suyu borularını bok götürüyor.

Yarım saat evvel sıcaktan duş yapayım dedim. Suyun rengini söyleyeyim. PAŞA ÇAYI.

RENK: Sarı

GÖRÜNTÜ : Bulanık

TAD: Klor

KOKU: Garip bir koku

Sanki idrar tahlili sonuçları değil mi?

Bunca ad altında dünyanın parasını halktan alan belediye, vatandaşına ARSENİK’li su içiriyor.

Bu nasıl bir anlayıştır. Bu nasıl vatandaşa hizmettir.

BU İZMİR İNSANINA İHANETTİR...

BU İZMİR İNSANINI YOK ETME GİRİŞİMİDİR...

Pes. Bu kadar pişkinlik olmaz.

Siz nasıl söyleyebilirsiniz ; "Çeşmeden su içmeyin"

Sizin göreviniz ne?

Sizler onca topladığınız parayla İzmir insanının en doğal hakkı, gereksinimi olan suyu sağlayamıyorsanız o makamda işiniz ne.

Bu konuda İzmirliye yardım edecek hiçbir mercii yok mudur? Yerel Tv kanalları neden görevini yapmamaktadır? Vatandaş bu kadar duyarsız mıdır?

Bilim insanları , ARSENİK denilen maddenin insanları yavaş yavaş öldürdüğünü halkına anlatmak zorunda değil midir.

İzmir’in su sorununu kim çözecektir.

Sorumlular hakında yasal mercilerce bir girişimde bulunup bulunulmayacağından vatandaşın bilgilenme hakkı yokmudur?

KİMSE YOKMUUUUUUUU!!!!!!

 
Toplam blog
: 58
: 708
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

Erzurum 1959 doğumlu. İşletme mezunu. Bir Kamu şirketinin Muh.Md.Yrd.'dan emekli. Kent yaşamının zor..