Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kimseyi rencide etmeye hakkınız yok

Kimseyi rencide etmeye hakkınız yok
 

Kimseyi hiçbir şekilde rencide etmeye kimsenin hakkı yoktur. Herkes insan olarak doğmuştur. Hür iradeye sahiptir. Aklı vardır, bilgisi vardır.

Kendi geleceği hakkında kendisi kadar verir.

Birilerinin değini yaparsan aferin yapmazsa tu kaka.

Var mı böyle ilkel anlayış?

Maalesef o ilkel anlayışın ocağını hala tüttürenler var.

Sonra da kocaman kocaman özgürlük teraneleri…

Böyle ifadeler kabul görür mü sanıyorsunuz?

Asla kabul görmezler.

Birilerini yaftalamak onlara isim takmak…

Bunlar zayıf, kişiliksiz karaktersiz insanların işidir.

Kendilerini bile aydınlatamayanlar, aydınlığı görünce gözleri kamaşır elbet.

Eğer dedikleri olmazsa onların gözünde halk basiretsizdir.

Gözleri kapanmıştır.

Kör olmuştur.

Köle düzeninde yaşamıyoruz.

Halkı sınıflara ayırmaya kimsenin hakkı yoktur.

Kimse böyle cüce beyinliğe kalkışmamalı.

Önemli olan insanımıza doğruyu anlatmaktır.

İkna etmektir.

Demokrasiyi hazmedemeyenlere üzülüyorum.

Vatandaşının düşüncesiyle alay edenlere acıyorum.

Kendilerinden başkalarını küçük görenlere psikolojik vaka olarak bakıyorum.

Hastalık belirtisi deyip geçemiyorum.

Sözün kısası…

Sakın ola ki vatandaşı ve düşüncesini küçük görmeyelim.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..