Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Kişisel otopsi-Vol.1

Ara sıra yaptığım gibi bugün de kendimi derleyip masaya yatırmaya karar verdim, can sıkıntısı işte, insankendiyle uğarşıyor... Hadi bakalım bugün neler neler çıkaracağım bu Kişisel otopsiden bir görelim:

1. Kendimi bildim bileli erken yatarım ve uykuya doymam;
2.Yine kendimi bildim bileli evde hep odamda yaşarım, salonda aileyle tv seyredemiyorum, ailevi asosyalim galiba
3.Çabuk sinirleniyorum, ama daha da çabuk sakinleşiyorum
4.Hayat benim için ya ak yada karadır, bir şeyin bir an önce olumlu veya olumsuz sonuçlanmasını istiyorum, ikili ilişkilerde sabırsızım.
5.Yine ikili ilişkilerde önce kaçarım sonra kovalarım, sonra bıkkınlık yaratır terk edilirim.
6. İlgi delisiyim, sevileyim, kucaklanayım, şefkatle sarmalanayım isterim.
7.İlgi görmeyince karşımdakini pişman ederim, hayattan bezdiririm
8.Kızdığımda telimi kapatırım, ama aradı mı acaba diyerek telimi açar açar kapatırım
9.Maymun iştahlıyım ama iştahım çabuk kapanır
10.tatlı sevmem ama sütlü tatlılara hayır diyemiyorum
11.Küçükken anneme her kızdığımda kanser olup öleyim diye o kadar çok dua etmişliğim vardır ki, şimdilerde duam tutmasın diye dua ediyorum, Allahım ne salakmışım.
12.saçlarım keçe keçe kuaförümle anlaşma yaptım adam benden sıkıldı
13.Yazdıklarımızı eleştirenleri okudukça rahat yazamamaya başladım, çekiniyorum ve huzursuzum, buna acilen son vermem lazım.
14.....

Not: Müdürüm on parmak yazdığım için ne yaptığımı sordu sanırım ara vermem lazım, akşam evden devam ederim;)

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..