Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Kıskanç blogcu

Kıskanç blogcu
 

Bugün blog okumak istemiyorum. Herkes şimdi İzmir toplantısını yazacak.Zaten moralim bozuk bütün bir pazar gününü evde geçirmişim. Bizim bu blogcular canları sıkıldıkça toplantı yapıyorlar. Ne gerek var bu toplantılara anlamıyorum. Yapmayın kardeşim!! Gelen var, gelemeyen var...Aklı orada kalıp içli içli ah geçirenler var.Son toplantı egede hem de güzel izmirde...

Gidemedim deli oldum.Deniz kenarındaki o sallanan sandalyesi olan, bahçeli evi kapadım. Sandalyeyi, masayı, çiçekleri içeri taşıdım.Adres soranlara, gitmişken orayıda görelim diyenlere gözlerinin içine baka baka yanlış adres verdim.Oh canıma değsin...gidin de oralarda aranın durun.Çevre evleri de öğütledim herkes farklı bir adres verecek.

Sabah sabah Pirmete hemen yazmış.Ne varsa yazılacak!!!Daha uyku gözümden akarken, kendime gelememişken ''ya sabır '' dedim.Biri çok oynamış, biri bilmem ne yapmış.İyi olmuş sana.Ne işin var toplantıda.Şimdi her giden sırayla yazmaya başlar.Resimler falan varmış.Ben görmek istemiyorum ki...

Hem bu toplantılar neden oluyor?Ne güzel şurada sakin sakin bloglarımızı yazıyoruz.Kendi küçük dünyamızda mutlu mutlu yaşıyoruz.Yok illa ki insanı zıvanadan çıkaracak birşeyler yapacaklar.Bu seneki izinleri de bitirdim.Elim mahkum seneye yaza kadar hiçbir şey yapamam.

Fakat seneye eğer bir daha toplantı olursa çok ciddi planlarım var.Kesinlikle izin tarihimi ayarlayacağım.Saçlarımı falan değiştirip, hiç kimseye ufaklık olduğumu söylemeyeceğim (Profildeki resim bana ait değil).Sessizce herkesi, her olayı, her adımı not alacağım.Bir yerden fotoğraf makinası bulmam lazım.Herkesten daha çok fotoğraf çekip muhtelif zamanlarda tam beş yıl boyunca bu toplantıyı anlatacağım.Harika değil mi?Gözlerim parladı birden!!

Bu arada sevgili Celal Çelik; '' Ben gelemiyorum, herkese selam söyle'' demiştim. Selamımın gittiğine dair henüz en ufak bir ize bile rastlayamadım.İlk kez konuştuğum bir blogcu olarak seni bu plana dahil etmek istemiyorum.'' O gün arasaydın'' dersen, ben o gün deli gibi çalışıyorduuummmm...

Sevgili blogcu arkadaşlar;benim egede diyerek tarif ettiğim o güzel ev aslında Suriye sınırında bir yerlerde.Bir dahaki toplantıyı orada yapalım.Buyrun gelin misafirim olun:)

Bir yıl boyunca ne planlar yaparım ben...Şimdi keyfim yerine geldi.Kalkıp bir kahve alayım.Hepinizi sevgiyle öpüyorum.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..