Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Çocukluğum varlık içinde geçti!!!

Çocukluğum varlık içinde geçti!!!
 

Nasıl anlatsam nerden başlasam bilemiyorum!!! Televizyonu açın önüne gelen ne kadar zor bir çocukluk geçirdiğini söylüyor. Öyle ki artık ben sürdürdüğüm bu saltanattan utanmaya, sıkılmaya başladım.

Benim çocukluğum varlık içinde geçti. Yediğim önümde, yemediğim arkamdaydı. Denize nazır sırça köşkte doğduğum gün, paşa dedem tarafından bayram ilan edilmiş. Yedi mahalleye yiyecek dağıtıp, yedi gün yedi gece eğlenceler düzenlenmiş. Kucaktan kucağa gezmişim. Bana alınan oyuncakların haddi hesabı yokmuş. Hatta oyuncak odam hala durur. Bir giydiğimi bir daha giymemişim. Ben büyüdükçe küçük gelen kıyafetlerimle mahalledekiler bayram etmiş.

Sonra büyüdükçe hatırlıyorum. Her ülkeden birer dadım vardı. Bütün yabancı dilleri böylelikle öğrenebildim. Her şeyin tazesi en iyisi yedirilirdi bana. Gecenin yarısında yaşpasta istesem bile hemen aşçılar uyandırılır ve o pasta yapılırdı.Hatta bana özel bir gümüş kaşık vardı. Doğarken ağzımda onunla doğmuşum da... Yüzmeyi çok sevdiğim için sevgili babacığım ve paşa dedem bahçeye olimpik bir yüzme havuzu bile yaptırmışlardı.

Okula başladığımda hep limuzinle gittim okula. Hatta okulun çatısında bir helikopter pisti olsa helikopterle gidecektim; fakat Türkiye'de bu mümkün olmadı.En çok içimi acıtan da bu anımdır. Ancak liseyi yurtdışında okumaya başlayınca günübirlik jetimizi kullanabildim.Canım sıkıldıkça tabiki lüks yatlarımızla denizyolunu da kullandım.

Nasıl anlatsam nereden başlasam bilemiyorum.

Birdenbire sıçrayarak uyandım. Televizyonda hala elinde mendil bir şahıs "çocukluğum yokluk içinde geçti, '' diyordu.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..