Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '08

 
Kategori
Kitap
 

Kitabıma isim arıyorum

Kitabıma isim arıyorum
 

0'dan 1'e


Sevgili Milliyet Blog okurlarından bir ricam var. 0'dan 1'e adlı kitabımı yeni yazılarımı da ekleyerek yeniden basıyoruz. Kitabın adı değişecek ve karar vermekte zorlanıyorum. Aşağıya olası uygun isimleri yazıyorum. Bu olsun dediğiniz ilk üç ismi ve bunlar kesinlikle olmasın dediğiniz isimleri söylerseniz çok yardımcı olmuş olursunuz.

Kitap iki bölümden oluşacak. İlk bölüm 0'dan 1'e ikinci bölüm ise Birdenbire olacak.

Arka kapak yazısı ise aşağıdaki gibi.

"Sen daima bendesin. Sesin, kelimelerin, nefesin; benim içimde yankılanıyor ve neye el atsan, kime dokunsan ben o oluyorum. O üzerinden yürüdüğün köprüler, korktuğun kadar kırılgan değil. Sen de kırılgan olma bu kadar. Yanı başında, hazırda bekliyorum; hiçbir boşluğa - sonsuz ve bensiz düşemezsin. Seninleyim ve hep öyleydim. Bunu o ilahi melodi senin kulağına fısıldasın. Sevgi - o içinde eridiğimiz her daim, asla eksilmedi. Aynı muhteşem şarkıyı söylüyoruz, aynı yollarda dolaşıyoruz, aynı gökyüzüne ve hatta aynı yıldıza bakıyoruz habersiz ve aynı gölgeyi peşimizden sürüklüyoruz. Lakin sen bazen ince bir sızı duyuyorsun, bir şeyler eksik diyorsun. Ben de o zaman eksiliyorum, kuruyorum. Sonra gülümsüyorsun basit bir ayrıntıya ve ben her ayrıntıda gülümseyecek yüzlerce şey buluyorum. Bana haberlerin gelmiyor sanma. Nasıl ki boşlukta gezinen kelimelerine bir cevapsa bu, bu kelimeler de sana ulaşacak, kaçınılmaz. Ve bil ki seviliyorsun sınırsızca.


Daima."

Alternatif isimler ise şöyle;

1. Özgürlük İsteyen

2. Melodi Ya Da Aşk Mı?

3. Uzaklardan Yakınlara

4. Aynadaki Gözler

5. Kum Tanesi

6. Şaşkın Kuş

7. Dünden Kalma

8. Gerçek Benim

9. Oynamak Ya Da Oynamamak

10. Kader Oyunu

11. Varlığım Varlığına

12. Her Şey Mümkün

13. Hikâye

14. Asla Bir Sır Olmadı

15. Âlemde Bir Kayıp

16. Ne Ben Sana - Ne Sen Bana

17. Derine Gel

18. Sen Sen Ol…

19. Yaşıyor Musun Ölüyor Musun?

20. Nihayet Sadece Seveceksiniz

21. En Mükemmel An

22. “Ali” Kimin Adı?

23. Mutlu Musun?

24. Ben Yapmadım Egom Yaptı

25. Orada Kimse Var Mı?

26. Sev De Gör

27. Kendinden Başla

28. Sevdim

29. Varlığın Beni Gülümsetiyor

30. Bilge Bir Nehir Gibi

31. Hiçbir Şey Bilmiyorum

32. İçimi Dolduran Nefes Sen Ol

33. Sessizlik... Biraz Sessizlik.

34. Kalbimden Süzülerek

35. Kısadır Aşkın Boyu

36. Güneşe Sıçrar Çekirge,

37. Zemberek! Ya Dur Ya Hızlan!

38. Yeterince Sevebilseydiniz

39. Bir Çocuğun Gözyaşında Dünya

40. Ben Körsem Güneş Gizlenmiş Midir?

41. Sen Bilsen De, Bilmesen De.

42. Boşluk İçinde Boşluklar

43. Kalbim Biliyor Artık.

44. Hasretim Sınırsız; Vuslatım Bitimsiz

45. Ben Benim

46. Bilmeden Akıyor Su

47. Gerçekten Su İçeceksen; “Kendinden Geçeceksin.“

48. Ne Kadar Da İnsanca Ve Nasıl Da Sıradan…

49. Etrafında Dolaşıp Durma

50. Sen Olmayandan Geç

51. Nedir Sevgi Diye Sordum Kendime

52. İki Kelebektir Dedi Yüreğim

53. İki Mutlu, Raks Eden Kelebek

54. Sen Daima Bendesin

55. Sen Daima

Ali Karakuş

 
Toplam blog
: 79
: 2098
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1970 Mersin doğumluyum. 1988 yılında Kuleli Askeri Lisesi'nden, 1994 yılında da Ortadoğu Teknik Ü..