Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
Kültürler
 

Kitap veriyorum, Kitapseverleri Facebook sayfama bekliyorum ...

FACEBOOK Sayfamdan bir soru karşılığında kitap veriyorum. Önce kendi kitaplığımdaki mükerrer kitaplarla başladığım bu etkinliğime, bazı yayınevleri yanı sıra yazar arkadaşların imzalı kitapları, yine Nilüfer Belediyesi Akkılıç Kütüphanesi’nin de 50’ye yakın kitap katkılarıyla etkinliğim genişledi. Şu anda Elma Yayınevi’nin kişisel gelişim kitap türleriyle yapmış olduğu destekle “İNTERNETTEN KİTAP VERME” etkinliğim yaygınlaşıyor…

Okuma kültürünün ne yazık ki, istenilen seviyede olmaması toplumumuza olumsuzlukları da beraberinde getirmektedir. İnsanlarımızın metro, park  ve boş bulunduğu ortamlarda bir birlerini süzerek izlemelerine anlam veremiyorum. Tercih ettikleri ekran izleme hastalığı gençlerimizi de kitap okumaya sevk etmemektedir. Oysa ki okuma kültürünün arttığı İskandinav ülkelerinde halkın bilinçli olması ve hayata yaptığı olumlu katkıları hem gelişmelerine hem de yaşamlarına da yansımaktadır. Örneğin, Eğitimde her yıl birinciliği kimseye kaptırmayan Finlandiya okuma kültürünü 16. Yüzyılda yakalamış ve günümüze kadar taşımışlardır. Eğitim Sistemlerinde dershane ve özel okul(nadiren) olmamasına karşın devlet okullarındaki bilimsel eğitim teknikleriyle kaliteli eğitim vermeye devam ederek diğer ülkelere örnek olmaktadır.

Yine İskandinav ülkelerinden Norveç, Danimarka ise, demokrasiyi en iyi uygulayan ülkelerin başında olması da yine okuma ve kültürle bu işi başarmışlardır. Ülkemizin on yıllık “Demokrasi” karnesine baktığımızda ise, 170 ülke içinde almış olduğu düşük puanlarla 85-88. Arasında orta seviyedeki demokrasisiyle bir arpa boy yol alamamıştır.

Sözü şimdilik fazla uzatmadan, okumaya bir katkım olması ve ufak bir soru karşılığında çekilecek kura sonucunda kitap kazanmanız için yapmanız gereken yalnızca Facebook’daki https://www.facebook.com/ertugrul.erdogan  sayfamı ziyaret ederek  üye olmanız ve sayfamda değişik kitapların bulunduğu yarışmaya katılmanızdır.

Kitapseverleri bekliyorum…

Sevgi ve Saygılarımla,

Ertuğrul Erdoğan

www.erdoganlaedebiyat.com

Facebook adresim; https://www.facebook.com/ertugrul.erdogan

Twıtter adresim;  @erterd

 

 
Toplam blog
: 300
: 466
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

Ertuğrul Erdoğan, 1958 yılının sonbaharında Ankara'da doğdu. 1968 -1980 yılları arasında babasını..