Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '08

 
Kategori
Aile
 

Kızıma mektup

Düşünüyorum da sen Tanrının bana en büyük armağanısın kızım.Senin gibi bir evladım olduğu için çok şanslıyım.Sen ağlarsan benim içim cız eder;kızsam bile kıyamam sana affederim ... Biliyorum büyüdükçe daha çok farkındasın herşeyin. Üzülmem seni de kaygılandırır.Sevincim senin de sevincin. Bazen hayatın olağan karmaşası içinde bunaldığım zamanlar yüzüme bakıp, 'Anne ben buradayım gör beni ' dercesine yalvarman ve benim bu bakışa kimi zaman kayıtsız kalmam ne acı.Bir de duyarlı geçinirim.
Gel gör ki yılların yorgunluğu var içimde...

Doğduğun gün anlamıştım farklı birçocuk olacağını.Mutfaktaki küskün menekşe pembe çiçekler açmıştı sen doğduğunda Oysa ne umutsuz bir hali vardı sen yokken.. Seninle beraber herşeyin rengi değişti sanki kızım.Ne kadar çaresiz hissetsem de kendimi yağmurun ardından gelen gökkuşağı gibi büyülü birşeydi senin gelişin .Hiçbir zaman mahcup etmedin sen bizi kızım...

İki gün önce balkonda birlikte otururken birden 'Anne yıldız kaydı ' dedin .Hemen dilek tut dedim sana .Dileğim odur ki ömründe tuttuğun her dilek gerçeğe dönüşsün. .

Kızım,
Hep hayalini kurduğum senin müzik eğitimi alman ve konservatuvarda okumanla ilgili ilk aşamayı geçtik. Bugün, senin konservatuvarın yetenek sınavını kazandığın haberini aldım.Bir telefon neleri değiştirdi Tanrım.Şu anki mutluluğum kelimelerle ifade edilemez. Senin için her zaman hayırlısını isteyen bir anne olarak bu konuda hiçbir zaman zorlayıcı olmasam da içten içe çok istediğimi de gizleyemem doğrusu ...

Şimdi önümüzde zorlu bir süreç var. Bu süreçte her anlamda senin yanında olmam gerekiyor.Bana ne büyük bir mutluluk verdi bu haber anlatamam kızım.Ne planlar yapıyorum şimdi , aklımdan neler geçiyor bir bilsen...

Yıllar önce İzmir'de piyanist Mehveş Emeç'in konserini dinlemiştim ve büyülenmiştim. O gece konser çıkışında yaşadığım o karmaşık duyguları tarif etmem imkansız .Gerçek sanatçı her ne kadar hakettiği değeri bulamasa da benim ülkemde yine de bu konuda çok anlamlı çabaları olan insanları gözardı etmemek lazım .

Sevgi , cesaret ve iyilik hep seninle olsun kızım .


ANNEN .
HAZİRAN -2008

 
Toplam blog
: 8
: 1495
Kayıt tarihi
: 28.05.07
 
 

Küçük bir taşra kasabasında açmışım hayata gözlerimi. Henüz on üç günlük bebekken yaşamla ölüm ar..