Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '11

 
Kategori
Anılar
 

Kızına talibim!

Kızına talibim!
 

...


Geçtiğimiz yaz annemin bir akrabasına ziyarete gittik..Hava öyle güzeldi ki keyfim de yerinde olunca süslenip püslenmiştim..Ama dikkatinizi çekmek istiyorum henüz 17 yaşıma gireli bir kaç gün olmuştu.. Misafirliğe gittiğimiz yerde hemen karşımda bir amca oturuyordu..Süzüp süzüp duruyor..Dedim acaba bir absürdlükmü var da bana böyle dikkatli dikkatli bakıyor adam.. Ama yok oturuşum konuşmam her şeyim düzgün..Hava karardı akşam oldu..ben sürekli mutfakla salon aranızda mekik dokuyorum çay döküyorum vs. yabancı ev olmadığı için rahattım..Odaya bir girdim ki babamın yüzü mosmor..Sinirden mi şaşkınlıktan mı bilmem.. 


Daha ne oluyor demeden babam tuttu kolumdan çıkardı beni evden..Annem de arkamızdan geliyor tabi.. 


İki gün sonra öğrendim ki o yaşını başını almış dedem yaşındaki adam babama :


"Kızına talibim "


demiş..
Duyduğumda öylece kala kaldım..Ne desem bilemedim..En sonunda dayanamadım kahkaha attım..Ardından annem en son da babam gülmeye başladı..


Cidden unutulmayacak bir anıydı ! 

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....