Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '08

 
Kategori
Mizah
 

Kızlar erkeklerden ayrılmak istediğinde, bunu hemen söylemezler

Kızlar erkeklerden ayrılmak istediğinde, bunu hemen söylemezler
 

Dolaylı olarak söylerler.


Bu nedenle erkeklerin bunları bilmesinde fayda vardır.


Mesela “seni ağabeyim gibi severim. Bu aramızda biraz yaş farkı var demektir.


Eğer bir kız “Seninle olabilirdi, ama aramızda bu kadar yaş farkı olmasaydı keşke.”diyorsa, yaş farkı daha da fazladır. 10 yaştan fazladır. Belki de erkek kızın babası yaşındadır.


Bir kız “seni düşünemiyorum.”diyorsa, yakışıklı değilsin, seni sevmiyorum demek istemektedir. Olmayacak durum vardır arada.


Kız “hayatım şu anda karmakarışık, ne yapacağımı bilmiyorum” diyorsa, o erkekten başka sevdiği birileri de vardır. Onu, bumu olsun diye karar verememektedir. Şimdi çıkacağız diğer ya da eski erkek arkadaşım seni görecek olay çıkacak da demek istemektedir.


“Bir başkasını seviyorum.” Sen eline kına yak demektedir.


“Aynı işyerinde çalıştığım biriyle çıkamam, yapamam” diyorsa, o erkek iş yerini değiştirse bile o iş olmayacak demektir.


“Sorun senden değil, benden kaynaklanıyor.”diyorsa, ne yapayım olmuyor, sen değişsen de bu iş olmayacak demektir.


“Şu sıralar kariyerime konsantreyim. İşim benim için önemli” diyorsa, “sen kendine başka kapıya bak” demektir.


“Sözlüm var.” Diyorsa, “sen hakkını kaybettin” demektir.


“Arkadaş kalalım.” Diyorsa, sen yine de hayatımda ol, ama ben seninle şimdilik bir şey düşünmüyorum. Ama açık kağıda bırakıyorum, ilerde ne olacağı belli olmaz.” demektir.


Bir erkek için olay daha basittir.


“Bir kıza seni düşünemiyorum.” Diyorsa, kısaca “çirkinsin, olay bu kadar basit” demektir.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..