Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '21

 
Kategori
Aile
 

Kızların Kardeşi Olduk

Kızların Kardeşi Olduk. İnsan ne ister sevdiği ve sevildiği bir hayat. Ana baba kardeş ille de eş diyor ya türküde anam babam sağ olsun hepsinden yar tatlı. İnsan sevebildiği kadar insandır der şair.

Yarın sevgililer Günü ya bizde yazalım gerçi bu daha çok tüketimi artırma tuzağı. İlkokulda körler okulunda daha bir kızı sevmiştim oda benim gibi gariban bir Yörük kızdır. Beraber gezerdik tabi bu sevgi şimdiki anladığımız tarzda bir sevgi değildi sınıfta kaldı ve rahatsızlığı vardı öldü ilk aşkım ölmüştü. Sonra Cumhuriyet Lisesi. Orada görenlerle okuduk. Oradaki kızlar hep bizi kardeş olarak görüyordu. Yani ailemiz köylümüz ve şehirlimiz bizi cinsiyetsiz olarak görüyordu gerektiğinde sarılıp öpüyor seviyor okşuyor ama erkek kardeşi gibi.

Bir kızı sevmiştim işin ilginci ikiz kız kardeşi bizim sınıfta diğeri de farklı sınıftaydı ben diğer sınıftakini deliler gibi sevmiştim. Onunla sohbet harikaydı şimdi kim bilir nerelerdedir. Fakültede yine birini sevmiştim oda olmadı. Ama kendim gibi görmeyen birini sevdiğimde arkadaş olup sohbet edip mektuplaşmıştık.

Fakülte bitmişti hatta işe girmiştim beni evlendirmek isteyenler nerede dul yaşlı çirkin çocuklu kadın varsa beni evlendirmeye çalışıyorlardı. Sakın kimseyi küçümsediğimi düşünmeyin sadece kimsenin yüzüne bakmadığı bakmayacağı kim varsa demeye çalıştım neyse başladık görüşmelere tabi benim aile desteğimde yoktu olsa ne olacaktı.

Neyse benim gibi görmeyen biriyle evlendik ilk defa evim olmuştu güzel günlerimizde oldu neyse kötülemeyeyim eşini kötüleyenlerden iğreniyorum çünkü bir hata varsa iki taraftadır azlık ve çokluk değişebilir. Neyse boşandık yine görüşmelerim oldu.

Yarınları açıkçası pek parlak görmüyorum çünkü artık kırk dört yaşındayım hakkımda hayırlısı ama ilgi ihtiyaç ve beklentilerimi yüksek tutmuyorum bende isterdim akşam geldiğimde sevgiyle beni kapıda karşılayanı elime ayağıma dolaşan çocuklar yine sabah uğurlayan bir eş ne diyor hayat sevilince sevince güzel batılılar gibi bizde yakında sarılma yastıkları satın alacağız. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..