- Kategori
- Güncel
Klasik Ampul: Bu ışık kaynağının kıymetini bilmezsek…

Bu sevimli eski modelin kıymetini bilelim.Resim internetten alıntı
…başımıza gelecek musibetlere davetiye göndermiş olacağız.
Türkiye: İyi niyetli ülkem biran evvel önlem almalı; her bir şeyi pekiyi bildiğini sanan Avrupa Birliğine kanmamalı.
Kafa karıştırabilecek teknik terimleri bir yana bırakarak; yalın, herkesin anlayabileceği bir dilde burada(Avrupa) olan biteni aktarmaya çalışacağım.
Görsel ve yazılı medya halkı uyarmaya çalışıyor.
Klasik ampulün: Eylül 2012 Tarihinden sonra satışını yasaklamaya hazırlanan Brüksel de kıvırtıyor çünkü bu işe yeşil ışık yakan belgenin altında imzası var.
Neden imzalamış diye sorarsanız onun da bir açıklaması var olmasına var da…
Benim iyi bir avukatım yok.
Dünyanın bildiğini; millet fısıldaşıp duruyor.
Yeni nesil; biçimsiz, düşük enerjiyle evlerimizi aydınlatma görevini üstlenenlerin: İnsan sağlığına ve doğaya ciddi zararlar verecek şekilde üretilmekte olduğu noktasında bilim adamları hemfikir.
Aynı zamanda yaptıkları deneyleri, araştırmaları paylaşarak uyarıda bulunuyorlar.
Yeni nesil tasarruflu( enerji tasarrufu göz boyamaca; yok öyle bir şey, pazarlama taktiği) lambaları icat eden; halka kakalamaya çalışan, para peşinde koşanlar bu konuda yorum yapmaktan imtina ediyorlar.
Yeni nesil aydınlatıcılar: Evlerimizi aydınlatırken- istisnasız hepsi- Kansere neden olan KİMYASAL gazlar sızdırıyor.
Kırıldıkları anda yaydıkları CİVA ise (IQ) zekâ gerilemesinden tutun da bağışıklık sistemine; sindirim sistemine, solunum sistemine kadar…
Lafı uzatmaya ne gerek var? Anlayacağınız, resmen bal gibi zehirliyor.
Küçük bir çocuğun odasında kırılan bu tür bir lambanın yaydığı gazlar neredeyse yavrunun hayatına mal oluyordu. ( ZDF/ Görsel medyanın bir haberinden…)
Yeni nesil lamba kırıldığı an odayı en az 15 dakika bir süre terk etmeniz tavsiye ediliyor ve yerdeki kırıklar bir karton parçasıyla toplanmalı ve asla rastgele çöpe atılmamalı. (Çok küçük parçaları yapışkan bir bantla yerden veya halıdan toplamalı)
Yeni nesil lambaları; satın almaktan kendinizi alamıyorsanız; hiç olmazsa aldığınız yere sormayı ihmal etmeyin.
“ÖMRÜ TÜKENDİĞİNDE BU LAMBALARI SİZE GERİ GETİRECEĞİM.
ZEHİRLİ MADDELER İÇERDİĞİNDEN ÇÖPE ATAMAM.
ATIK TOPLAMA SİSTEMİNİZ VAR MI?”
Bunu yaparsınız değil mi?
Tahmin etmiştim.
8.8.2012 Çarşamba
Alev Meisel/ Berlin