Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Kokteyl

Kokteyl
 

Doyamadığım bir tat…

Belkide iksirdir, öyle ya… olur !

En çok da dudaklar. Ayva tadı.

Daha dün akşam yediğim. Sulu.

Önce dudaklarıma sonra içime dağlıyor.

Doyamamışlık.

Kestane diyeceğim… Yanlış anlaşılacak.

Ki kestane de başka bişi.

Ben ona lokum diyorum.

Nane diyor o ama, bana göre safkan lokum.

Seviyorum. Yedim. Yok, kesin lokum.

Hem ayva hem kestane hem de lokum.

Nasıl dersiniz?

Öyle işte. Hepsi.

Peki, birde mandalin desem.

Yuh der gibisiniz.

Size ne! derim. Ağız tadım.

Yerim.

Birde bakakaldığım…

Onu o biliyor. İlk de baktım. Hep bakıyorum.

Bir ismi var; -daha yeni buldum- şamar oğlanı.

 
Toplam blog
: 41
: 656
Kayıt tarihi
: 06.12.08
 
 

1972 doğumluyum. Halkla ilişkiler sektöründe çalışıyorum. Yaşamım işim, kitaplar ve yazı üçgeninde g..