Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Kokuların esansı yok olsun

Bu kokuyu nerede olsa bilirim.

Bunlar tükense, bitse esensları kalmasa,

Kalmasa da seni hatırlamasam!

Yapılmasada seni unutsam!

Olmasa da; sen de olmazlarıma girsen…

Ah bu kokuların hepsi bitse!

Sabah, yanımdan geçen senmişsin gibi irkildim,

Servis yapan garsonla, kaç kez gözgöze geldim.

Anlamsız bakışlarım onu da şaşırttı,

Sen hep yanımdasın sandım.

Kokun olmasaydı, ben bilmeseydim!

Ne kolay olurdu seni unutmak!

Bu kokuların esansı bitsin…

Hiç bilmediklerim, tanımadaklarım,

Senin kokundan tanıdık oldular,

Sanki senin gibi baktılar,

Sanki senin gibi yürüdüler…

Selam vermek istemediklerim,

Selamlaştığım oldular.

Hoşlanmadıklarım, yanımda oldular…

Bu kokuların, şişesi kırılsın.

Bu kokuların, esansı tükensin.

Ya benim koku alma duyum yok olsun,

Ya da bu kokuların esansı kırılsın.

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....