Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kolonya kokulu kadınlar

Kolonya kokulu kadınlar
 

  Bahçe kapısının önüne dikilir,

Sokağın taa sonuna bakışlarımı  sabitler,
Dakikalarca onu beklerdim...
Uzaktan bir nokta gibi görürdüm önce.
Sonra; yaklaştıkça yaklaştıkça...  
Yüzüme bi aydınlık gelirdi...
 
" Anne.!" diye seslenir, koşmaya başlardım.
Olduğu yerde dikilip kalır,
Kollarını sonuna kadar açardı.
 
Sımsıkı sarılırdım...
 
Ancak bacaklarına kadar gelirdim belki de...
Kolonya kokardı mis gibi.
Siyah rugan el çantasını hemen açar,
Geldiği yerde ikram edilen ve benim için sakladığı bonbon şekerini uzatırdı...
 Sonra elele tutuşup, beraberce eve giderdik...
 
*
Şimdi  ne zaman yanımdan kolonya kokulu bi kadın geçse
Arkasından bakakalıyorum...
Ahh anne!..
Kolonya kokulu kadınları sana benzetiyorum...

 

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..