Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Kombim Bozuldu. Aloooo

Kombim Bozuldu. Aloooo
 

Ya anlamıyom yaa. Bizde de şansa bak. Kombiyi Türk markası diye aldık telefona gavurlar çıkıyor. Ben


Dııııt... Dıııııt...

Bilmemne Isı Sistemleri Şirketine hoşgeldiniz. " Here, welcome all of you. Do talk record now.

Aloo. Aloo. Orası kombi servisi mi ? Benim kombi bozuldu yahu. Köpük içinde kaldım burada. Dondu gıçım yaa.

Prefer us thank you very very much. Please, wait for... "

Yaa ne diyon bacım ya ? Biz burda köpüklü kaldık, su sıcak akmıyor diyoz sen bana ne diyon. Allah Allaaaah.... Bana patronunuzu bağlatın şikayetçiyim hemşerim.

Wait for, brother , wait for... Find employer perhaps. Your like grudge we. We existed with you realy..

Ya anlamıyom yaa. Bizde de şansa bak. Kombiyi Türk markası diye aldık telefona gavurlar çıkıyor. Ben nasıl anlatacağım şimdi ya derdimi ?

Buyrun beyefendi şikayetiniz nedir ? Günün 24 saati hizmetinizdeyiz.

Heh Türkçe konuştu bacı. Ya hanımefendi ben banyoda yıkanıyordum, birden sıcak su soğuk suyla değişikliğe gitti. Bende banyo da oyundışı kaldım , köpüklü kaldım. Kombi çalışmıyor daha da yeni bittiydi taksitleri. Kıçık dondu burda yaa. Ev buz gibi petekler ısınmıyor.

Şimdi sizi müşteri hizmetlerindeki arkadaşım Hale'ye bağlıyorum. Lütfen hattan ayrılmayın.

Prefer us thank you very very much. Please, wait for... "

Haydaa yine işi yabancılığa vuruyorlar. Bekle bebem bekle şimdi...

Buyrun beyefendi ben Hale, burası şahane... =))) Hihihihi ihihihihii.... Nasıl yardımcı olabilirim ?

Ya hanımefendi ben banyoda yıkanıyordum, birden sıcak su soğuk suyla değişikliğe gitti. Bende banyo da oyundışı kaldım , köpüklü kaldım. Kombi çalışmıyor daha da yeni bittiydi taksitleri. Kıçık dondu burda yaa. Ev buz gibi petekler ısınmıyor.

Şimdi sizi kombi şikayetleri ile ilgilenen arkadaşıma aktarıyorum. Aldığınız ürün hakkında bilgi almak için 1'e , almadığınız ürün hakkında almak için yardım edin diyorsanız 2'yi , şirketimiz hakkında geyik dinlemek için 3'ü , kombim bozuldu dondum bırada diyorsanız 4'ü , hay sizin gibi şirketin ben ta ....... diyorsanız 5'i , ana menüye dönmek için 6'yı , Müzeyyan Senar'dan Çile bülbülüm çile'yi dinlemek için 7'yi , Hadise'den güm pat çat düm tek tek'i dinlemek istiyorsanız 8'i , konuşmayı derhal bitirmemi istiyorsanız 9'u , yeni bir kombi şiparişi vermek için lütfen 10'u tuşlayınız. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Bilmem ne kombi ! Hizmette üstümüze yoktur ... Fiyatlarımıza donup kalacaksınız..... Prefer us thank you very very much. Please, wait for...

Sizin gibi şirketin ben taaaa........ Allah belanızı vermesin İnşallah...Takkk !

Hhhhapp şuuuuu !!!.... Tir tir tir tir..... Dıdıd ıdıdıdıdıdd...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..