Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Umre

Umre
 

AKP li millet vekili ve Bakan eşleri UMRE ye gitmişler. Beş yıldızlı Hilton Otelinde konaklayacak olan Bakanlarımızın eşleri, karadeniz türküsündeki gibi, " Bu düyadan hayır yok. Ötekisi şüpheli", diyerek umreye gitmediler. Onlar bu dünyayı garanti altına aldılar. Ötekini de garantilemek için umre ye gittiler. Aslında umreleri umurumda değil. Beş yıldızlı umre nin sevabı da beş yıldızlı mı oluyor? Umreye neden gidilir? Hacı olurken, belki o kalabalıkta, kargaşada gören olmamıştır. Umreye gidip hacılığımızı tescil ettirelim mantığı mı var?

Bir hayırsever tekstilcimiz de fakir fukara çocuklara giyecek yardımı yapacakmış. Seçimden önce. Hayırsever tekstilci; vallahi seçimle ilgisi yok. Ben her partiye eşit mesafedeyim. Yarın CHP de gelse onlara da yardım yaparım. İşte devrin adamı bu. Kimin arabasına binse, onun düdüğünü çalacağını açıkça söylüyor. Pes doğrusu.

Yarın CHP iktidara gelse. Ve sen de aynı davranışları göstersen. CHP de aldım, kabul ettim dese. CHP nin AKP den farkı kalır mı? Niye seçim yapıyoruz ki? Bırakalım AKP çalsın, oynasın.

Benim cennet vatanımın, cehennem hayatı yaşayan insanları. Müjde. Müjde. Hediye çekleriniz geliyor. Yoksulluk kategorisine göre 200 ile 500 TL olacağı söylenen çekler, Allahın izniyle, seçimden önce cebinizde. Çekleri saklamak yok. Hemen harcayacaksınız ki, piyasa canlansın, kriz önlensin. Çekleri nerede harcayacağınız daha sonra bildirilecek. Öyle gidipte münafıklara kaptırmayın.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..