Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Köprü gibi

Köprü gibi
 

Ben

Köprü gibiyim

Gönlüm, kapım geniş

Herkese, güzele, çirkine

Gece- gündüz her zaman açık

Üstümden atta geçer

Ne yazık ki eşek’te

***

Ben

Köprü gibiyim

İnsanları severim ben

Küçük, büyük, kör, topal demeden

Din, ırk ayrımı gözetmeden

Hepsini severim ben

Üstümden kamyon da geçer

Taksi de

***

Ben

Köprü gibiyim

Küfeki taşlardan yapılmış

Harcıma haram katılmamış

Ayaklarım sağlam, gâvur betondan

Oldukça sapasağlam canlı ve diri

Beton gibi, iri mı iri?

Giden ağam

Gelen paşam

***

Evet aziz dostlarım

Bir kez daha söyledim içten

Ben köprü gibiyim, güçlü ve iri

Çinin Kuvay Köprüsü’nden daha da sağlam

Daha da üstün, daha da uzun soluklu, dirençli

Yaşlansam bile hâlâ güçlü ve diriyim

Öylece geniş, öylece sabırlı, coşkulu

***

Ben köprü gibiyim

Sevgi dolu, harcına kin, nefret katılmamış

Köprü gibiyim

İnsanlığa, adam olmaya

Anadolu’ya hasret

Adamın biriyim

Biraz da hercai deli

Delinin biriyim...

Abdülkadir GÜLER

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..