Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Koşa koşa gitmek istiyorum!!

Koşa koşa gitmek istiyorum!!
 

Koşa koşa gitme, köprüyü geçme ihtiyacım varya bazen rüzgarı saclarımda hissederek uçma ihtiyacına dönüşüyor. Uçmak da istemem aslında, boğazın üzerinden aşağıya bakınca ayaklarımı havada görür korkarım. Bu nedenle paten iyi bir fikir galiba, daha da iyisi tek ayağımı yerde sürterek hızlandıracağım bir scooter.

Bu özgürlük ihtiyacımı ne.
Burada sıkışıp kalmaktan mı ne, istediğini yapamamaktan mı korkuyorum. Ya durumu kabullenip , şu anı yaşayıp mutlu olmalı ya da isyan etmeli, başkaldırmalı. Kabullenip oturmak, durumdan zorla mennun olmaya çalışmak; bu da bana çok yapay geliyor. Kendini kandırmak, alıklık gibi hatta. Çok mu acımasız davranıyorum hayata ama daha fazlasını istiyorum günümü, gözümü ve emeğimi verdiğim şu mesai durumundan. Haz alma, zevk alma, kendini avutmaya gerek duymadan mutlu olmak istiyorum iş yaşamından..
 
Toplam blog
: 22
: 4188
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

Burada sadece yazmak istediklerim ve yazdıklarımla varım. İstanbul İktisat mezunuyum ve profe..