Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '07

 
Kategori
Eğitim
 

Köyün havası kitaplara iyi gelir

Köyün havası kitaplara iyi gelir
 

raflar kitapları bekliyor


Eskiden öğrendiğimiz bir şiir vardı, şarkı olarak söyler söyledikçede gurur duyardık neydi bu şiir?

Uzakta bir köy var orada

O köy bizim köyümüzdür

Gitmesekte gelmesekte

O köy bizim köyümüzdür.

Sorarım şimdi kaçta kaçımız şarkı tadında bu şiiri hatırlıyoruz.İşte ben bu şiiri hatırlatmak için ben biliyorum ve söylüyorum Çünki bu güzel şarkıyı hatırlamak zamanı grldi çünki şimdi www.mesuttim.com.tr ATATÜRK ÇOCUKLARI KÜTÜPHANELERİ adresi olan bir kanpanya var. Bu kanpanya özveriyle işe başlayan ve çığ gibi büyüyen bir organizasyon. Başında Mesut Tim gibi bir değerli başkanın olduğu bu organizasyona destek vermek her insan evladının katkıda bulunacağı bir organizasyon . Siz kıyıda köşede sandıkta anbarda, depoda , anbarda, valizde, çatı arasında yanlızlıktan sıkılan kitaplarınıza sorun bakalım Muğla, nın Ula, sının Kızılyaka köyününe gelmek isterler mi eğer isterlerse başımızın üzerinde yerleri var. Ama eğer başka köyleride isterlerse ona da bir dyeceğimiz yok yeter ki onları hapsettiğiniz yerlerden azat edin. o zaman en az onlar kadar sizde mutlu olacaksınız.

Yanlız kitap mı? o adrese girdiğinizde, talepleri gördüğünüzde şaşıracak işte yardım edeceğim güvenilir adresi buldum diyeceksiniz. Okuyana, yazana yardım edene üye olana, destek verene, kanpayaya emek verenlere kolaylıklar diliyor saygılar sunuyorum.

 
Toplam blog
: 6
: 638
Kayıt tarihi
: 25.11.06
 
 

Emekli doğa aşığı, iki üniversite bir ilk öğretim okuyan üç kızı olan her konuda bilgiye aç dilinin ..