Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '10

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Krediniz ne kadar?

Krediniz ne kadar?
 

Gerçek dost olabilmek


 

Bugünlerde kafama takılan ve çözmeye çalıştığım bir soru var gündemimde.

İnsanları ne kadar tanıyorum? Tanımak için neler yapıyorum?

Bir süredir yeni tanıdığım insanlarla ilgili sıkıntılı durumlar yaşıyorum ve bu benim uzun uzun düşünmeme sebep oldu.

Nerede hata yaptım acaba diye düşünürken, buldum. Önemli bir hata yaptığımı fark ettim.

Yaptığım hata yeni tanıştığım insanı yüz üzerinden yüz kredi ile hayatıma almak. Oysa doğrusu yüz üzerinden sıfır puanla hayatıma dahil etmek ve onun kendi kredisini kendisinin yükseltmesini sağlamak....

Çünkü o kişi, kredisini eksiltirken ister istemez size zarar veriyor.

Evet işte ben bu kredi konusunda hata yapıyorum maalesef. Puanları baştan fazla fazla veriyorum.

Hayatıma aldığım her kişiye, çok güvenerek, çok değer vererek yüz puan veriyorum. Ne yazık ki bazıları bu krediyi hak etmeyerek kötüye kullanıyor, günden güne kredilerini eksilere düşürüyorlar. Kredileri eksilirken bazen size o kadar nahoş şeyler yaşatıyorlar ki.....

Hayat insana her zaman birşeyler öğretir.

Bazen acı tecrübelerle oluyor bu ama olsun, böylesinden de memnunum, zararı yok.

Kişisel gelişim yolculuğumuzun amacı farkındalıklarımızı yükseltmek ve hayata dair kalıcı tecrübeler edinmek.

Daha mutlu ve kaliteli yaşamak için, gelen iyi-kötü herşeyi sevgiyle kucaklayarak, farkındalıklarımızı arttırmak ve yaşanan ne varsa minettar olabilmek. Galiba formüllerden biri de bu.

Son yaşadığım olayda çok öfkelenip kızsam da şu an bunu yapıyorum. Başıma gelen herşeyi sevgiyle kucaklıyorum.

Olaydan aldığım yegane ders hayatıma dahil olmaya çalışan insanları sıfır krediyle, misafir etmek. Kalıcı olmalarını veya olmamalarını onlara bırakmak ve sonunda oluşan olaylardan üzülüp, yıpranmamak.

Yazımın sonunda sizlere de vereceğim naçizane dost tavsiyesi budur. Siz siz olun hayatınıza dahil olmak isteyen tanımadığınız kişilere paranoyakça değil ama, ufak bir şüpheyle yaklaşıp, sıfır kredi ile alın hayatınıza.

Kredilerini yükseltmek onlara kalmış! Her koşulda kazanan siz olacaksınız emin olun. 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..