Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Kronoloji 3

Kronoloji 3
 

RUHUNA....

Hissettin mi ruhuna kadar hissedeceksin

Sözlerin ruhun kadar konuşacak

Gözlerin ruhunu anlatacak

Ruhunda alev alev

 

Hissettin mi ruhuna kadar hissedeceksin

 

Bir inanç misali benliğinde

Bir kuş misali gönlünde

Aşkta alev alev

 

Hissettin mi ruhuna kadar hissedeceksin

 

Hep sorarsın bilirim insanoğlu

Varolmanın kaçınılmaz açıklamasını

Ruhundan çıkar çıkmaz

Beyninde alev alev

 

Hissettin mi ruhuna kadar hissedeceksin

 

Hiç denemediğin gibi

Hep içinde varolduğun gibi

Yaşamında alev alev

 

Hissettin mi ruhuna kadar hissedeceksin

 

 

DÜŞÜNCE,

 

Düşünce üzgün

Düşünce durgun

Vurgun yemiş

Düşünce

Üşümüş

 

Düşünce dargın

Düşünce çöküntü

Bomboş boşalmış

Düşünce

Yokolmuş

 

Düşünce kırılmış

Düşünce

Ayağından kafasından

Kanamak istermiş

Düşünce

 

Düşünceyi vurmuşlar

Çok önce

Ve hep beri

Dünden bugüne

Düşünce

Düşe kalka

 

Düşüp kalkıp

 

Hep olmuş

Düşünce

 

22/10/01

ORTAKÖY / İSTANBUL

 

Ve hayat arkadaşım evlenme teklifimi kabul etti :

 

BİZ

 

Tanımamıştım

Senden öncesini

Tanışınca seninle

Kaybolmuştum

Sokaklarda

Caddelerde-ülkelerde

Bulamamıştım seni

Aramışken çok kez

Yanımdaydın bugün

Belki de her zaman

İsmini hiç bilemedim

Varlığını da

Sadece düşümdeydin

üşümüştüm, hasta olmuştum

Düşünmekten…

Oysa, oysa, oysa…

Şimdi buradasın

Şu andan daha yakın

Yüzümdeki gülümsememde

Sessizliğimdesin

Yağmurun altından yürüyoruz

Ve yürüyeceğiz umarım her daim

İsmini hiç sormayacağım

Yalnızca sana biz diyeceğim

Yaşadığımız sürece

Ağustos 2001

Beşiktaş/ İSTANBUL

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..