Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '09

 
Kategori
Güncel
 

Küçük kız doğum yaptı!

Küçük kız doğum yaptı!
 

Alıntı


Bugün her olağan gün de yaptığım gibi internetten gazetelere göz gezdirirken yine korkunç haberlerle karşılaştım,ama en çok yüreğimi sızlatanda on üç yaşında anne olan İzmirli ilköğretim son sınıf öğrencisi kızla ilgili olan yazıydı.

Henüz bu haberin şokunu atlamamıştım ki,bu seferde başka bir gazetenin internet sayfasında brezilyalı dokuz yaşındaki bir kızın kürtaj ile ikiz bebeklerini aldırdığını okumam beni bir kez daha yıktı.

Neler oluyor Allah aşkına dünya da???

Daha dokuz yaşında bırakın hamile kalmanın ne demek olduğunu algılamayı,çocukluk,ergenlikle ile haşır neşir olmanın değişimini algılayabilmesi gerekirken kürtaj olmakta neyin nesi?

Hamile kalmanın belirtilerinden bile habersiz doğum sancısını karın ağrısı sanarak hastaneye götürülen on üç yaşında yavrucak birde bakıyor ki birkaç saat sonra senin çocuğun diye kucağına verilen bir bebek…Daha kendisi bebek sayılır yahu,yuh artık.

Ben bu yavrucaklara kızamıyorum da,onların hayatlarını mahvedeceklerini hiç düşünmeyen kas kafalılar birde hamile bırakacak kadar vicdansızlıklarına vicdansızlık ekleyerek nasıl insanlıktan çıkabiliyorlar işte bu noktada çıldırıyorum kelimenin tam anlamıyla.

On,on üç yaşındaki çocuktan ne cinsel etkileşim alıyorsun da ona o gözle yaklaşabiliyorsun?

Bahsedilen şey tecavüz,yoldan sapkınlık,aleni sapıklık…

Bu işi yapan üvey babalar,yakın akrabalar,öz babalar var dünya üzerinde yaşayan,bende hala vicdan diyorum dimi?

Sadece cehalettin eseri bu diyemiyorum,bir kopukluk,bir bilgisizlik,bir vicdansızlık,bir sapkınlık kol geziyor dünya üzerinde…

Anneler-babalar cahil,eğitimciler cahil,çocuklar zır cahil kısacası toplumda yer alan tüm bireyler olarak cehalete açık sadece gözlerimiz.

Toplumun yeniden eğitilmesi lazım galiba,psikolojik acıdan,cinsellik acısından,manevi değerler acısından,hukuk acısından ve en çok da vicdanları konusunda eğitmek lazım anlaşılan insanları.Bunu nasıl becereceğimize dair çözümler bulmak gerek,onu da sil baştan nasıl beceririz işte o bir muamma…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..