Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Küfredercesine gülümse hayata

“Her fotoğrafta gülümsüyorum, sen fotoğraflarda değil arkasındaki hüzünlerde bul beni.”
 
Bu yıl hep yağmur yağdı, diyorsun mektubunda
Ve ekliyorsun: Islanmayı severim yaz aylarında
Islanmak sorun değil, sevgili dostum
Aşk yağsın dört mevsim üstüme 
Islanırım bende seninle yine
 
Merhametsiz topraklarda dünyaya gelmiş ruhun
Ve kader, diye yazmışlar alnına kederi
Gücünün yettiği kadar direnmişsindir de sen
Çıkınında umudundan başka ekmeğin de yokken 
 
Şimdi anlatma vakti, yakmış olsan da tüm gemileri
Yeni bir bakış açısıyla, unutarak her şeyi
Kederlenerek değil acıya gülümseyerek 
Sevgili dostum anlat bana tüm bildiklerini 
 
Hoş geldin sevgili dostum yine düşler ülkesine
Küfret hayata, utanma, hem de gülümsercesine
Bilirim anlatmakla bitmez hücrelerindeki ağrılar
Ancak gülümsersen azalır belki tüm sancılar
 
Küfret, haydi, utanma ..!
“Siiirin gidin başımdan..!” der gibi mesela
Hem gülmenin de çok çeşidi var
Sen bir gülümse bak, anlayanlar anlar..!
 
“Herkes alsın alacağını; çünkü ben kimliksiz bir lisanım.” deme,
Ne olur, deme..!
Küfret, gülümser gibi küfret hayata yine ..!
Küfret..!
 
 
23.06.2015-17-48-İstanbul
 
Toplam blog
: 47
: 781
Kayıt tarihi
: 20.10.08
 
 

1978 Hatay doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Edebiyat fakültesi mezunuyum. Edebiyat ve felsefe alan..