Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Kül grisi sokakların is kokusunda ben.

Kül grisi sokakların is kokusunda ben.
 

Biz yokmuşçasına sessizdi sokaklar bu sabah.
Sen sinmiş ruhumu kucakladı ıssız kaldırımlar.
Kıstım gözlerimi ilk ışıklarında günün.
Yüreğimdi yaşaran sızılarında dünün.

Ah o, akşamdan kalma katre-i dem.
Başına buyruk firarisi gözlerimin.
Kül grisi sokakların is kokusunda ben.
Titreyişiydi sevdanda ağarmış hislerimin.

Onca mahzun kalp çizili duvarlarda.
Ne hercai yürekler dağlandı uğurlarda.
Dalınmaz ufkundu göçen umutlarda,
Aşk kalplindim senin, o güzel satırlarda.

Seni sevmek aşktan da öte bir nefes.
Her solukta sen dolacağım.
Benimle kalsın kalbindeki heves,
Bir ömrü sana adayacağım.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..