Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

kül

gündüzler sunalım kanatlar taktığımız güne farklılaşalım
iyice parlatalım sıyırıp dallarından dağlarından sabahları
aynaları ovalım hohlayalım yazılmasın beni sil
yaşadıklarımızın çoğu sökülen yapraklar gibi zor
 
 
bi tiren çığlıyla doğdum ilk  küçüle küçüle   gidiyordu   babam
ilikliyordu tabutunun düğmelerini kar yağıyordu
yapış yapış oluyordu insanlar konuşmalar ağlak
 
komşular geliyordu ellerinde bi tutam kül
mendillerini de almışlar yanlarına bi de fısıltılarını
bi de samanlarını dünya yanmış ne umur 
 
ah ben sizi neden iyi bilmiyorum huylarınızı yumuşak
 
anneme ilk kez sarılmış kadar sıkı tuttum sözlerimi
ıslak kirpiklerimi iki yana ayırdım birinden ablam akar
yağmuru çok sevdim bi de mınnak kedileri
evin her yerinde tuz göleti ve tırnaklar
 
 
yaşını dik tut 

 

yıkayınca geçer ölüm acısı
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..