Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

15 Haziran '08

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Kulaklıklı radyo, walkman, ipod neyse

Kulaklıklı radyo, walkman, ipod neyse
 

Merhabalar,

Bu gün Babalar günü, ben biraz aceleci davranıp geçen hafta babalar günü zannettiğim için, babama bir şiir yazmıştım ve sağolsun arkadaşlarım ilgi gösterip okudular ve yorumlarını yaptılar, hepsine sonsuz teşekkürler ediyorum.

Bu gün babam gibi kendime yakın gördüğüm abilerimi ve eniştemi arayıp babalar gününü kutladım ve şimdi burada sizlerleyim.

Bu konuyla ilgili ve alakalı bir konu değil sizinle paylaşacağım konu, bizim zamanımızda adı kulaklıklı radyo idi, sonra bizden sonraki bir jenerasyon ona walkmen adını verdi.

Şimdiki teknoloji gençleri ise adına İpod dediler.

Öğye zannediyorum ki aradaki tek fark birinin gerçekten radyo diğerinin ise istenilen müziği indirip dinleme oluyor.

Yine yazıyorum bana göre kulaklıklı radyo son yıllarda çok tutulan çok kullanılan bir alet oldu, insanları görüyorum yolda otobüste, dolmuşta, vapurda, hatta alışveriş merkezlerinde bile kulaklarına takmışlar kulaklıkları müzik
dinliyorlar.

Gözlemlediğime göre bundan 2 yada 3 yıl öncesi bu Kulaklıklı radyo, ya da walkmen yada İpod'u sadece gençlerde görüyordum ama şimdilerde genç yaşlı olgun herkes kullanıyor.

Çok merak edip bende aldım bir tane adı her ne ise o aletten işte, arasında fazla bir fark varsa da ben bilmiyorum, cehaletime verin. İlk önce evde denedim, kulaklıkları takıp dinledim müziği, kendi başıma istediğim müziği dinleyebiliyorum ve bu kimseyi rahatsız etmiyor, çok güzel hoşuma gitti.

Sonra otobüste giderken denedim ve harika bir şey olduğunu daha iyi anladım.
Çünkü ben müziği çok seviyorum, orta okul ve lise yıllarımda da ders çalışırken mutlaka kısık radyo çalardım müziğimi dinlerdim, bu daha harika bir alet çünkü kimseyi sesi ile rahatsız etmeden kendin dinleyebiliyorsun.

Özellikle otobüs seyahati sırasında çok hoş oluyor çünkü; içinizdeki, aklınızdaki sıkıntıları uzaklaştırıyor müziğe dalıyorsunuz, o anda sadece sen ve müzik bir bütün oluyorsunuz.

Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum, yaşınız kaç olursa olsun bir adet müzik dinleme aleti alın ve müziğinizi dinleyin, müzik ruhun gıdası derler ya valla beynin de gıdası olmuş artık.

Dinlerken ne kadar kendinizi rahat ve huzurlu hissedeceksiniz, sinirleriniz ne kadar çok ve çabuk yumuşayacak stresinizi unutacak ve kendinizi çok iyi ve çok dinç hissedeceksiniz.

İşin mizahi tarafına gelirsek;

Bu kulaklıklı radyoyu, ya da walkmeni yada İpod u aynı evi paylaşan gelin ve kayınvalideye önermek isterim.

Birbirleriyle kavga edip söyleneceklerine, taksınlar kulaklıklarını ve müzik dinlesinler çok daha iyi olur.

Ayrıca bunu herkese tavsiye ediyorum.

Herkese sonsuz, sorunsuz sağlıklı ve mutlu günler diliyorum.

Sevgiler, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...