Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '20

 
Kategori
Bayramlar
 

Kurban bağışı alıyor musunuz

Kurban bağışı alıyor musunuz. Bugün öğle arası derneğe bir arkadaş geldi. Kurban bağışı alıyor musunuz dedi. Binde alamıyoruz dedim. Çünkü yardımların amacına uygun olarak değerlendirilmesi gerekiyor.

 

Kurbanla ilgili bir organizasyon yapmak gerekiyor. Şimdilik bizi aşar ama ileride daha çok görünür olabilirsek neden olmasın.

 

Görünürlükte istediğimiz durumda değiliz. Birçok dernek ve vakıf bu işleri yapıyor ve uzmanlaşmış yardım işleri uzmanlık ve tecrübe gerekir.

 

Biz daha önce deri topluyorduk ama şimdi o işide bıraktık şimdi pay getiren olursa ancak durumu iyi olmayanlara veriyoruz resimliyor ve Raporluyoruz.

 

Kimseden bir şey istemiyoruz. Zaten oturmuş bir düzenimiz var. Bizi bilen ve inananlar yeri ve zamanı geldiğinde ayni yardımları yapıyorlar bizde ailelere veriyoruz.

 

Yardım gelirse dağıtırız gelmezse bayramda dinleniriz herkes bayramda dinlenirken organizasyon yapmak yorucu olabiliyor hakkımızda hayırlısı neyse o olsun yardım yapacaksanız en yakınlarınızdan akrabalarınızdan ve komşularınızdan başlayın.

 

Evli olduğum dönemde komşular mangal yapar ve kokardı. E nefis bu çocuklarda isterdi. Bende onlara kebap söylerdim. O nedenle komşularınızı ihmal etmeyin kurbanlarınızı dolaplara doldurarak kavurma şölenine döndürmeyin.

 

Yoksulu yetimi gözetin hele hele çocukları sevindirmeyi giyindirmeyi ihmal etmeyelim bir çocuğun gülüşü ve neşesi dünyaya bedeldir bayramınız mübarek olsun.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..